آخرین مطالب

زیبایی شناختی در هنر عکاسی

گزارش تصویری ۳ نمایش در دزفول

همزمان با برگزاری پانزدهمین جشنواره مهر دزفول اجراهای نمایشی از همدان ، اصفهان،ارومیه انجام شد . با هم گوشه هایی از سه تئاتر را ببینیم .

الهه صبح ملت درگذشت

با نهایت تأسف و تأثر مطلع شدیم همکار عزیزمان خانم الهه منگری خبرنگار و سردبیر بخش بانوان پایگاه خبری صبح ملت ناباورانه از بین ما پرکشید و در اندوهی بزرگ و حزنی عمیق تنهایمان گذاشت .

بازگشایی نمایشگاه عکس «در گذر زمان»Time Lapse در گالری کاما برگذار شد .

عصرروزجمعه۱۶شانزدهم تیرماه باحضورآقایان رضا کیانیان _سیف الله صمدیان _مجید برزگر_محمودکلاری وجمع کثیری از هنرمندان واصحاب رسانه در محل جدیدگالری کاما مراسم بازگشایی نمایشگاه عکس «در گذر زمان»Time Lapse با نمایش تعداد ۲۱ اثراز آثار فیلمسازان عکاس سینمای «ایران»آقایان_مجید برزگر، حمید جبلی،عباس کیارستمی،رضا کیانیان،محمود کلاری،جعفر پناهی،سیف اله صمدیان،ناصر تقوایی برگزار گردید. این نمایشگاه تا روز. سه‌شنبه ۲۷بیست وهفتم تیرماه(به غیراز روزهای شنبه) از ساعت ۱۴ الی ۲۰ به آدرس: جردن ،خیابان دیدارشمالی کوچه کیش شرقی پلاک ۲۰پذیرای بازدیدکنندگان میباشد برا اطلاعات بیشتر به پیچ اینستاگرام گالری کاما مراجعه فرمایید . https://www.instagram.com/camagallery https://www.facebook.com/camagallery خبرنگار : علیرضا نیاکان

دادستانی تهران اعلام کرد برخورد با عرضه برنج نامرغوب خارجی به نام برنج ایرانی

رحیم گل زاده با اعلام خبر کشف و پلمب یک انبار بزرگ در خیابان مولوی تهران که برنج نامرغوب خارجی را به عنوان برنج ایرانی بسته بندی، نگهداری و عرضه می کرد، اظهار کرد: بازرسی از این انبار در گشت مشترک دادستانی با دستور دادستان تهران و به منظور نظارت بر بازار و نحوه توزیع مایحتاج عمومی اجرا شد که با توجه به تخلفات مشاهده شده، دستور پلمب آن صادر شد.

کسب مقام اول عکس سال آسیا (poy) در بخش طبیعت به یک دزفولی تعلق گرفت

امین نظری در دومین دوره جایزه عکس سال آسیا (POY Asia ۲۰۲۲) در بخش طبیعت و محیط زیست موفق به کسب مقام نخست شد. در این مسابقه عکاسان شرکت‌کننده از سراسر قاره آسیا در ده شاخه مختلف به رقابت پرداختند.

پادکست ادبی «یک لحظه دیرتر» Pdf

در زندگی گاهی اتفاقاتی می افتد که انقدر تلخ هستند که برای همیشه در ذهنت حک می شوند. آنقدر ناگهانی هستند که نمی توانی کوچکترین عکس العملی نشان دهی و در یک لحظه کیش و مات می شوی... دوره ای می آیند ولی همیشگی می شوند.

سازمان بسیج هنرمندان تهران سومین نمایشگاه هنرهای تجسمی خود راهمزمان با چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس افتتاح کرد

سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ سومین نمایشگاه هنرهای تجسمی خود راهمزمان با چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس با عنوان جاماندگان حسینی ۲ با مشارکت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با موضوعات مدافعان سلامت وسیدالشهدای مقاومت و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و محرم در گالری فکه درتاریخ بیست و هشتم شهریور ماه ساعت ۱۱ صبح افتتاح و آماده بازدید هنرمندان و هنردوستان خواهد بود.

شب دوم و سوم از یازدهمین سوگواه عاشورائیان-خوزستان-دزفول

شب دوم و سوم از یازدهمین سوگواه عاشورائیان-خوزستان-دزفول حضور مسولین و پیشکسوتان و هنرمندان ، اجرای مراسمات آئینی مذهبی وهمچنین برپایی نمایشگاه نقاشی از ویژگی های این سوگواره است .

یازدهمین سوگواره عاشورائیان خوزستان -دزفول آلبومی از تصاویر اجرای اول مجلس تعزیه متوکل عباسی معین البکا: حاج عبدالمحمد نعنارکار عکاس: سمیه مقدم

یازدهمین سوگواره عاشورائیان خوزستان -دزفول آلبومی از تصاویر اجرای اول مجلس تعزیه متوکل عباسی معین البکا: حاج عبدالمحمد نعنارکار عکاس: سمیه مقدم

سومین شب از اجرای مجالس تعزیه مجلس تعزیه کاخ شام معین البکا حاج عبدالمحمد نعناکار و با رعایت پرتکل های بهداشتی در فضای باز برگزار شد .

سومین شب از اجرای مجالس تعزیه مجلس تعزیه کاخ شام معین البکا حاج عبدالمحمد نعناکار و با رعایت پرتکل های بهداشتی در فضای باز برگزار شد .

کلیدبا کارگردانی حمید عبدالحسینی روی صحنه رفت

نمایشنامه خوانی کلید باطراحی و کارگردانی حمید عبدالحسینی و به تهیه کنندگی منصوریزدانی به عنوان محصولی از موسسه فرهنگی هنری تصویریزدان ایرانیان با نقش خوانی حسین اشتهاردی ، مهران باقری ، محمد حسینی نژاد و آرام طالشی روز پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۵۰ در خانه هنر آپامه به روی صحنه رفت

میشل فرودون ـ عکاس فرانسوی و رئیس سابق کایه دو سینما تشریح کرد عکاسی چقدر برای کیارستمی جدی بود؟

ژان میشل فرودون ـ عکاس، محقق سینما و رئیس سابق کایه دو سینما ـ یکی از سمبل‌های فرهنگی کشور فرانسه محسوب می‌شود. او در یک نشست مجازی درباره نگاه عباس کیارستمی ـ هنرمند فقید ایرانی ـ به عکاسی و نگاه واحد او در فیلم سازی، عکاسی و شعر صحبت کرد.

قاب در قاب

از بَزک قاب اول به آینه قاب فرو ریخته ی دور دست نگاه کردم و در پس آن ، نماد دنیای مدرن رو دیدم سوالی که در ذهن داشتم این بود که واقعا این پل بتونی باید از قلب بافت باستانی عبور می کرد ، راه دیگری نبود ؟ بلدزرِ توسعه و تمدن باید از میان قلب عاطفه عبور کند ؟ توسعه شهر باید از قلب شهر آغاز شود ؟ طرح جامع توسعه شهر از دهه هفتاد وجود دارد ! .. و اکنون قابِ پر از خالی شاید یادی باشد از گذشت عاطفه ها .

نقاشی های بقعه رودبند دزفول Pdf

بقعه قدیمی «روبند» یا «رودبند» در شمال غربی شهر دزفول، کنار رودخانه دز و بر ارتفاعی مشرف بر آن بر انحنای یک زمین نسبتاً مرتفع از سطح رودخانه در کنار قبرستان عمومی با گنبدی مضرس قرار دارد که به «پیرروبند» و «شاهرودبند» و «زیارتگاه سلطان سیدعلی» هم شناخته می شود.

آخرین مطالب

پاکستان: هیچ نظامی یا غیرنظامی ایرانی هدف قرار نگرفتند

رئیس‌جمهور در دیدار اقشار و منتخبین شهرستان فیروزکوه: دولت به دنبال اولویت‌بندی کمبودها و مشکلات و سپس حل آن‌هاست

پیام مهدی طارمی برای مردم فلسطین

امیرعبداللهیان: هیچ تعارفی با طرف‌های تروریستی در پاکستان و عراق نداریم

اقدام دولت برای حمایت از مستمری‌بگیران

بهره‌مندی هنرستانیها از یک ماه کسری خدمت «سربازی»

یارانه یک میلیونی برای کودکان دارای اختلال رشد 5 دهک اول/ارزیابی 3 ماهه وضعیت رشد کودکان

وزیر دفاع : روسیه باید موضوع تمامیت ارضی ایران را رعایت کند

پالایشگاه‌های چینی برای خرید نفت ارزان راه افتادند

بازار سرمایه و کنترل تورم و نقدینگی و رشد تولید به قلم دکتر جواد درواری

تدوین تله فیلم *خط قرمز*به تهیه کنندگی عباس جاهد در استان اردبیل به پایان رسید

توافق نهایی با هند برای توسعه بندر چابهار

گزارش شرکت مالک نفت‌کش توقیف‌شده آمریکایی از وضع سلامتی گروه کارکنان آن در ایران

در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با وزیر خارجه هند امیرعبداللهیان اعلام کرد: هشدار ایران به آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی

از سرگیری مرمت پل‌بند تاریخی لشکر شوشتر

امیرعبداللهیان: محاسبه رژیم اسراییل در مورد حماس غلط بود/ به نیروهای مقاومت دستور نمی‌دهیم

مرگ دانشمند ایرانی در یک حادثه

ثبت بالاترین مقدار تولید نفت ایران پس از تحریم‌ها

حذف یارانه تعدادی از یارانه بگیران در دی ماه/ ماجرا چیست؟

تراکتور به دور از حواشی به سمت موفقیت

مصرف سرانه نان در کشور سالی 170 کیلوگرم؛ نان ناسالم چه بلایی سر بدن می‌آورد؟

ویتامین‌ها از طریق مکمل‌ها تأمین نمی‌شوند

ابطال شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان از سوی دیوان عدالت اداری

ارتش آمریکا: 16 نقطه یمن را هدف قرار دادیم

آیا شما یک آدم سمّی هستید

واکاوی یک تراژدی / نابغه ای در لجنزار

آغاز جلسه دادگاه لاهه برای پرونده نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه

ارتش یک نفتکش آمریکایی را در دریای عمان توقیف کرد

همدان پایتخت گردشگری آسیا شد

مدیرعامل مرکز مبادله طلا و ارز خبر داد تخصیص اسکناس کشور مبدأ به مسافران تا عید نوروز