آخرین مطالب

رادیو خبری خوزستان منتشر شد - رادیو صبح ملت را می توانید از طریق آپارات نیز دنبال کنید

رادیو خبری خوزستان منتشر شد فرهنگی - سیاسی - اجتماعی - خوزستان - رادیو پادکست صبح ملت - صدای مردم

رادیو خبری  خوزستان منتشر شد

  بزرگنمایی:
🎙️پخش رادیویی صبح ملت نیوز و 💠موسسه فرهنگی، هنری آسمانه 💢 ویژه اخبار خوزستان در هفته ای که گذشت ⭕در آپارات ⭕و سایت صبح ملت نیوز www.sobhemellatnews.ir با ما همراه باشید

تشکیل شورای سیاستگذاری توسعه تعامل نهادهای مردمی با دادگستری خوزستان

معاون قضایی ، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل خوزستان  گفت: این شورا در راستای اجرای دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضائیه تشکیل می شود.


تعداد شهرهای قرمز استان از نظر شیوع کرونا کاهش یافت 
استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه تعداد شهرهای قرمز ما از 16 شهر به 9 شهر کاهش یافته است البته این آمار بر اساس استاندارد های علوم پزشکی اهواز که نسبتا سخت گیرانه تر محاسبه شده است بوده و بر اساس پروتکل های وزارت بهداشت تعداد شهرهای قرمز ما از این تعداد هم کمتر است.

وضعیت باشگاه نفت مسجد سلیمان اسفناک است

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت: 9 بازی دیگر تا پایان فصل نوزدهم در پیش داریم، اما نمی‌توانیم از امکانات قبلی همچون ورزشگاه و خوابگاه در مسجدسلیمان استفاده کنیم. روز 8 تیر که با شاهین شهرداری بوشهر بازی داریم هزینه‌ی تیم را چه کسی می‌پردازد؟ با کدام پول برای اعزام تیم، هواپیما و اتوبوس بگیریم؟ ما حتی پول خرید آب معدنی هم نداریم.

شایعه غرق شدن کشتی در بندر امام خمینی (ره) صحت ندارد

معاون اداره کل بنادر خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس:
در پی انتشار فیلم کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر غرق شدن یک کشتی در بندر امام خمینی (ره) باید عنوان کنم غرق شدن کشتی کانتینری در اسکله‌های اختصاصی کانتینر در بندر امام خمینی (ره) صحت ندارد.

 مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شوشتر از ابتلای برخی رانندگان تاکسی به کروناویروس خبر داد.

علیرضا تقی پور بیرگانی ضمن اینکه از همه نهادها و گروه های حامی آسیب دیدگان کرونا خواست تا رانندگان حوزه حمل ونقل را در اولویت کمک های خود قرار دهند افزود: درآمد رانندگان بیش از 50 درصد کاهش یافته است و با اینکه در معرض ابتلا به بیماری کرونا هستند کماکان به ارائه خدمات به مردم می پردازند.

مدیرکل کار استان دستور بررسی موضوع خودکشی کارگر شرکت نفتی در هویزه را صادر کرد

روابط عمومی اداره کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد:در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر فوت کارگر یکی از شرکت های نفتی استان دکتر "ارسلان غمگین" مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دستور بررسی موضوع را صادر کردند.

اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های آزاد خوزستان در خصوص امتحانات پایان ترم

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های آزاد اسلامی خوزستان در نامه‌ای خواستار اتخاذ تدابیری جهت حذف ترم یا تعویق یک ماهه امتحانات شدند.

دومینوی حراج به گوجه شوش رسید

کشاورزان گوجه کار شوش با وجود ماه‌ها انتظار، زحمت و هزینه‌های فراوان اکنون با بی‌بازاری مواجه شده و مجبورند محصولات خود را با قیمتی بسیار ناچیز به فروش برسانند.

این بار نوبت گوجه است، پیش از این پیاز هم همین حکایت را داشت؛ گویا این دومینوی تکراری هر سال قرار است بر سر کشاورزان زحمتکش آوار شود.

مشاهده کلیپ پرت کردن صندوق‌های گوجه فرنگی بر روی آسفالت خیابان توسط کشاورز بخت برگشته و دست به دست شدن آن در فضای مجازی دل هر بیننده‌ای را می‌آزارد.
این روزها کشاورزان زیادی در کنار جاده‌های شوش و دزفول در حال فروش صندوق‌های گوجه فرنگی خود به قیمت‌های ناچیز 100 تا 150 هزار ریال هستند یعنی هر کیلوگرم زیر 10 هزار ریال!


ماجرای درگیری مسلحانه مقابل دادسرای بندرماهشهر/دادستان: تاکنون 20 نفر روانه زندان شده اند *

مهدی محمدی در گفت‌و‌گو با #ماهشهر_امروز درباره وقوع درگیری مسلحانه در نزدیکی دادسرای بندرماهشهر اظهار داشت: در پی درگیری های دو طایفه با یکدیگر در یکی از روستاهای جراحی و اقدام به تیراندازی در بلوار مجاور دادسرای بندرماهشهر، بلافاصله با دستورات قضایی پلیس در محل درگیری حاضر و پس از دقایقی افراد مسلح از محل درگیری متواری شدند. 

وی افزود: در این حادثه یک نفر از نیروهای انتظامی به صورت سطحی مجروح و یک قبضه سلاح کلاش، یک قبضه سلاح شکاری، سه خشاب و هشتاد فشنگ جنگی و ٤٧ فشنگ شکاری در محل درگیری کشف و ضبط شد. 

محمدی گفت: در بازرسی از منازل عوامل درگیری نیز پنج قبضه سلاح شکاری کشف و جمعا بیست نفر دستگیر و روانه زندان شدند. 



رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دزفول گفت: سالانه 2 هزار و 247 تن بادام در بخش‌های سردشت و شهیون دزفول تولید می‌شود.


کشاورزان خوزستانی برای کشت تابستانی نگران تامین سوخت یارانه‌ای نباشند
- مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) به کشاورزان خوزستانی اطمینان داد نگران تامین سوخت یارانه‌ای موردنیاز برای کشت تابستانی نباشند.

تلنبار سفارشات روی هم و اعتراض شهروندان ماهشهری نسبت به تاخیر در دریافت مرسولات پستی 

در سال‌های دور مامورین اداره پست با کیسه هایی پر از نامه، محله به محله می‌گشتند و نامه ها را به صاحبانشان می رساندند‌؛ اما در سال‌های اخیر و با گسترش فروشگاه‌های اینترنتی باری جدید بر دوش ادارات و مامورین پست افزوده شد و از جابجایی نامه تا حد زیادی فاصله گرفته و بیشتر جعبه های خریدهای اینترنتی را جابجا می کنند.

سهولت خرید اینترنتی و در دسترس قرار گرفتن شیر مرغ تا جون آدمیزاد تنها با چند کلیک، بسیاری از مردم را به این نتیجه رسانده است که حتی بعضی نیازهای ساده خود را نیز اینترنتی تهیه کنند؛ اما آیا بسترهای موجود در ادارات پست شهرستان های   استان  توانایی انتقال این حجم از سفارشات اینترنتی را دارد؟


کشف محموله 5 میلیارد ریالی کولر گازی قاچاق در آغاجاری

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان از کشف یک محموله کولر گازی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در شهرستان "آغاجاری" خبر داد.

دزفول شهر جهانی کپوبافی می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان از تلاش برای ثبت دزفول به عنوان شهر جهانی صنایع دستی در حوزه کپوبافی خبر داد و گفت: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های این کار انجام شده و با به‌کارگیری مشاور وارد اقدامات اجرایی آن شده‌ایم.

فرماندار دزفول: رفع فوری مشکل آب روستای کهنک در دستور کار است
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به افت شدید فشار آب روستای کهنک بخش چغامیش طی روزهای اخیر گفت: رفع فوری مشکل آب آشامیدنی این روستا در دستور کار قرار گرفته است.

رها سازی 400 هزار قطعه بچه ماهی بومی از گونه برزم در رودخانه مارون بهبهان

مجید شکاری ریس اداره شیلات بهبهان در این خصوص گفت: 400 هزار قطعه بچه ماهی برزم باوزن 2 گرم جهت تقویت و بازسازی ذخایر ماهیان با حضور ریس اداره محیط زیست و کارشناسان بازسازی ذخایر شیلات خوزستان در رودخانه مارون رها سازی  شد .



دستگیری عاملان تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در بهبهان

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت: عامل اصلی تمرد به ماموران و متهم دیگری که در میدان ارجان این شهرستان اقدام به شرارت، تیراندازی و مجروح کردن تعدادی از منازعین کرده بود، دستگیر شد.


تذکر کتبی "دکتر محمد کعب عمیر" به مسئولان اجرایی کشور

نماینده شهرستان شوش در مجلس، "دکتر محمد کعب عمیر" در نشست علنی روز (یکشنبه، 18 خردادماه) مجلس شورای اسلامی، به رئیس جمهور درخصوص تاخیر سه ماهه پرداخت حقوق کارکنان نیشکر هفت تپه و به وزیر راه وشهرسازی درخصوص تسریع در آسفالت و تعریض دو جاده در حوزه انتخابیه خود تذکر داد.

افتتاح گلخانه هیدروپونیک با حضور استاندار خوزستان
پیش از ظهر روز پنج شنبه 99/03/22 با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، عدنان غزی فرماندار شهرستان، کعب عمیر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، آل کثیر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شوش، ملک زاده معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شوش و جمعی از مسئولان استانی و محلی گلخانه ی هیدروپونیک افتتاح و به بهره برداری رسید گفتنی است این گلخانه به مساحت 1/5 هکتار و با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان در مجتمع گلخانه ای شوش احداث شده است.
فرماندار  شوش  خواستار  برخورد  جدی  به متعرضان به  محیط زیست  شد 
فرماندار شهرستان  شوش  با اشاره به تعرض به اراضی ملی و محیط زیست توسط برخی افراد سودجو و با تاکید بر ضرورت حفظ این اراضی گفت: دستگاههای مرتبط باید با همکاری و تعامل بین بخشی نسبت به شناسایی و معرفی متخلفان اقدام کنند و با اطلاع رسانی دقیق و بهنگام از بروز هرگونه تعرض و تخریب منابع طبیعی و محیط زیست بطور جدی جلوگیری کرد.

برندگان مسابقاتسه دوره  مجازی شوش مشخص شد  
برندگان مسابقات سه دوره   مجازی شوش مشخص و جوایز افراد برگزیده روز چهارشنبه 21 خرداد طی ساعات اداری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به آنان اهداء شد.

تجمع دستفروشان آبادان در خیابان یکم احمدآباد

جمعی از دست فروشان آبادان عصر چهرشنبه 21 خردادماه در خیابان یکم احمدآباد تجمع کردند.

دستفروشی تنها راه امرار معاش و معیشت زندگی آنان است و شغل دیگری ندارند.

برخی از آنان با گلایه از تصمیم تازه شهرداری مبنی بر ممنوعیت دستفروشی در خیابان یکم احمد آباد خواستار حمایت مسئولان شهری و حذف این ممنوعیت شدند.

مسئولان شهرداری آبادان اما ممنوعیت دستفروشی در احمدآباد را در راستای اجرای طرح ساماندهی دستفروشان می دانند و می گویند به زودی جایگاه خاصی برای امرار معاش این افراد در نظر گرفته خواهد شد.

خیابان یکم احمد آباد معروف به لین یک, یکی از خیابانهای مرکزی شهر آبادان با بیش از هزار فروشگاه است که دستفروشان زیادی نیز روزانه در آن مستقر و مشغول کسب درآمد می شوند.

یک دستگاه کولر 30 هزار توسط خیر دزفولی به بیمارستان بزرگ دزفول اهدا شد
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دزفول اعلام کرد: خیر نیک اندیش دزفولی آقای حاج محمد رضا رفیعیان که قبلآ یک مرکز بهداشتی به ارزش چهار میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی دزفول اهدا کرده بود این بار یک دستگاه کولر 30 هزار دو تیکه به ارزش 16 میلیون و 300 هزار تومان به پاس تشکر و قدردانی از زحمات کادر درمان بخش های حاد تنفسی به بیمارستان بزرگ دزفول اهدا کرد.
مرمت و بهسازی خانه تاریخی سهرابی دزفول آغاز شد

شهردار دزفول گفت: مرمت و بهسازی نمای بیرونی خانه تاریخی سهرابی با اعتباری افزون بر 400 میلیون ریال توسط سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری دزفول آغاز شد.


سردبیر  : محمد رشید  پور  
سرپرست  گویندگان  :وحید سالاری
گویندگان  : سرکار  خانم  تنور ساز  -  محمد امین قناد

دبیر  تحریریه  :دکتر  عبدالامیر مقدم نیا 
اعضا ی هیت  تحریریه :
نجمه  نادکی پور  -  ندا سعادت  -  الهه  منگری  -  حسن  فرخی  راد  - علیرضا  رشنو



نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

پاکستان: هیچ نظامی یا غیرنظامی ایرانی هدف قرار نگرفتند

رئیس‌جمهور در دیدار اقشار و منتخبین شهرستان فیروزکوه: دولت به دنبال اولویت‌بندی کمبودها و مشکلات و سپس حل آن‌هاست

پیام مهدی طارمی برای مردم فلسطین

امیرعبداللهیان: هیچ تعارفی با طرف‌های تروریستی در پاکستان و عراق نداریم

اقدام دولت برای حمایت از مستمری‌بگیران

بهره‌مندی هنرستانیها از یک ماه کسری خدمت «سربازی»

یارانه یک میلیونی برای کودکان دارای اختلال رشد 5 دهک اول/ارزیابی 3 ماهه وضعیت رشد کودکان

وزیر دفاع : روسیه باید موضوع تمامیت ارضی ایران را رعایت کند

پالایشگاه‌های چینی برای خرید نفت ارزان راه افتادند

بازار سرمایه و کنترل تورم و نقدینگی و رشد تولید به قلم دکتر جواد درواری

تدوین تله فیلم *خط قرمز*به تهیه کنندگی عباس جاهد در استان اردبیل به پایان رسید

توافق نهایی با هند برای توسعه بندر چابهار

گزارش شرکت مالک نفت‌کش توقیف‌شده آمریکایی از وضع سلامتی گروه کارکنان آن در ایران

در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با وزیر خارجه هند امیرعبداللهیان اعلام کرد: هشدار ایران به آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی

از سرگیری مرمت پل‌بند تاریخی لشکر شوشتر

امیرعبداللهیان: محاسبه رژیم اسراییل در مورد حماس غلط بود/ به نیروهای مقاومت دستور نمی‌دهیم

مرگ دانشمند ایرانی در یک حادثه

ثبت بالاترین مقدار تولید نفت ایران پس از تحریم‌ها

حذف یارانه تعدادی از یارانه بگیران در دی ماه/ ماجرا چیست؟

تراکتور به دور از حواشی به سمت موفقیت

مصرف سرانه نان در کشور سالی 170 کیلوگرم؛ نان ناسالم چه بلایی سر بدن می‌آورد؟

ویتامین‌ها از طریق مکمل‌ها تأمین نمی‌شوند

ابطال شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان از سوی دیوان عدالت اداری

ارتش آمریکا: 16 نقطه یمن را هدف قرار دادیم

آیا شما یک آدم سمّی هستید

واکاوی یک تراژدی / نابغه ای در لجنزار

آغاز جلسه دادگاه لاهه برای پرونده نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه

ارتش یک نفتکش آمریکایی را در دریای عمان توقیف کرد

همدان پایتخت گردشگری آسیا شد

مدیرعامل مرکز مبادله طلا و ارز خبر داد تخصیص اسکناس کشور مبدأ به مسافران تا عید نوروز

طرح آمریکا برای منطقه «بعد از جنگ غزه» با همکاری عربستان

فرصت 2 ماهه بانک مرکزی برای کاهش رشد پایه پولی و نقدینگی

اولین نشست کمیته فلسطین APA رئیس پارلمان کشورهای عربی: ساکنان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شریک جرم هستند

استارت پروژه «نبیل باهویی ٢» با حضور برانکو

وزیر کشور: انفجار تروریستی در کرمان خارج از رینگ حفاظتی مراسم بود

ادغام تعرفه رای دو انتخابات 1402

211 شیء تاریخی ایران در چین

طرح جامع مدیریت دریاچه نمک به تصویب رسید مخبر: دولت با جدیت به دنبال حل مشکلات حمل و نقل عمومی است

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم قم: دشمن سیاست «بیرون کشاندن مردم ایران از صحنه» را پیگیری می‌کند

تعلیق از خدمت 4 کارمند شهرداری دزفول

آخرین وضعیت ثبت‌نام در کاروان‌های حج

استفاده از معلم آقا در دبیرستان‌های دخترانه؛ نیازمند مجوز/ تعیین تکلیف مدیران زن مدارس پسرانه

ماجرای ارسال پیامک برای متقاضیان شیرخشک

دبیر هیات بادبانی استان هرمزگان: گسترش گردشگری ورزش‌های دریایی در هرمزگان یک ضرورت است

آغاز دور جدید گرانفروشی بلیت هواپیما؛ بلیت هواپیما به نرخ مصوب نیست

قوه قضاییه: حکم بخش دوم پرونده هواپیمای اوکراینی صادر شد/ متهم ردیف اول بازداشت است

کشف شیشه و هیروئین از یک خودروی سواری در هندیجان

بارورسازی ابر‌ها برای کشوری وسیع همچون ایران اجرایی و عملی نیست

کنعانی: مسئله دریای سرخ معلول است؛ علت نیست/ تدوین سند همکاری با روسیه در گام‌های نهایی است

اختلاف نظر درباره بدهی 100 میلیارد دلاری