نقش شبکههای اجتماعی در فروش و یافتن مشتریان
اجتماعی - علمی وفناوری
بزرگنمایی:
هشتگ ها (Hashtags) کلمات کلیدی مفیدی برای کمک به مشتریان بالقوه هستند که به آنچه که شرکتها و بنگاهها در حال فروش هستند علاقه مند میکنند. به زبان ساده شرکتها و بنگاهها با استفاده از هشتگ ها میتوانند محصولاتشان را به مشتریانی که دنبال کالای ایشان هستند بشناسانند و مشتریان جدید را پیدا کنند. پس از پیدا کردن مشتریان احتمالی، میتوانند به سادگی آنها را به حساب خود هدایت کنند و در آنجا فروش بیشتری کسب کنند.
- پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵:۵۸
- منبع: صبح ملت نیوز