نقش شبکههای اجتماعی بهبود پاسخگویی
اجتماعی - علمی وفناوری
بزرگنمایی:
شبکههای اجتماعی فرآیند ارائه و دریافت بازخورد را تسهیل میکنند. اگر مشتریان دچار مشکلی باشند و یا مشکلی با کسب و کار داشته باشند، میتوانند به موقع اطلاع دهند و شرکت نیز سریعاً به آنها پاسخگو باشد. شبکههای اجتماعی یک راه آسان و قابل دسترس را به مشتریان میدهند تا آنچه را که میبینند بگویند و به شرکتها نیز فرصتی برای پاسخ دادن به این موارد میدهد. با استفاده از شبکههای اجتماعی، شرکتها میتوانند انتقادات و شکایتهای مشتریان را بررسی کرده و در زمان مناسبی پاسخ دهند. پس دومین نقش شبکههای اجتماعی در کسب و کار و تجارت بهبود پاسخگویی از طرف شرکت به مشتری است.
برگرفته از کتاب بازاریابی دیجیتال ( متینه مقدم - سید فخرالدین طاهرزاده موسویان )
- پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶:۳۵
- منبع: صبح ملت نیوز