بهرهبرداری از میز خدمت الکترونیک دانشگاه پیام نور در هفته دولت
اجتماعی - علمی وفناوری
بزرگنمایی:
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور از راهاندازی میز خدمت الکترونیک این دانشگاه همزمان با هفته دولت خبر داد
به گزارش ایسنا، دکتر حسن علیزاده با اشاره به تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از اولویتهای مهم دانشگاه پیام نور، گفت: سامانه تکریم ارباب رجوع تحت عنوان «میز خدمت الکترونیک» دانشگاه پیام نور با هدف دسترسی آسان ارباب رجوع با هیأت رئیسه دانشگاه فراهم خواهد شد.
وی افزود: استقرار این سامانه با توجه به گستردگی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور دارای مزایای فراوانی چون ارائه خدمات غیر حضوری، سهولت و قابلیت در دسترس بودن، امکان پیگیری درخواست، پاسخگویی مکانیزه و سریع، رسیدگی به درخواستها و شکایات در اسرع وقت، تسریع در امور محوله و چابکسازی سیستم در ارائه خدمات هرچه بهتر به ارباب رجوع و دهها خدمت دیگر نام برد.
وی با تاکید بر ضرورت حفظ شأن و منزلت ارباب رجوع ابراز امیدواری کرد: با بهرهبرداری از این سامانه، گامی بزرگ در جهت تسریع روند انجام امور ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی برداشته میشود و موجبات رضایتمندی هرچه بیشتر و تکریم آنها را فراهم خواهد آورد.
دکتر علیزاده در تشریح نحوه عملکرد سامانه افزود: میز خدمت دانشگاه پیام نور مشتمل بر 5 زیر سیستم دبیرخانه هوشمند (امکان ارتباط مستقیم با هیأت رئیسه و رؤسای استانها)، دریافت، ثبت پیگیری درخواست شکایات اطلاعرسانی از طریق پیامک، دریافت پیشنهادات و نیز تعیین وقت ملاقات حضوری با ریاست و معاونتهای سازمان مرکزی خواهد بود و تمامی مراحل این خدمات به صورت پیامکی و یا سیستمی به اطلاع متقاضی قرار خواهد گرفت و شخص به راحتی و بدون مراجعه حضوری میتواند در جریان روند درخواست خود قرار گیرد.
معاون اداری، مالی و عمرانی در پایان تصریح کرد: با راهاندازی این سامانه، امکان دسترسی راحت، طرح و پیگیری نظرات، پیشنهادات، شکایات و درخواستهای ارباب رجوع به صورت غیرحضوری و تنها از طریق مراجعه به آدرس http://pishkhan.pnu.ac.ir فراهم شده است.
- دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵:۳۵
- منبع: ایسنا