آخرین مطالب

گفتگواختصاصی صبح ملت نیوز با رضا حسن زاده نویسنده و کارگردان

رضا حسن زاده نویسنده و کارگردان، متولد سال ۱۳۶۲در تهران است. او در محله بازار مبل یافت آباد شرقی یا همان محله امام زاده حسن بدنیا آمد. در سن ۶ سالگی در ایام محرم به روستای یزن آباد شهرستان نمین استان اردبیل سفرکرد. وی با بازی در نقش حضرت رقیه در تعزیه که پدربزرگش ۵۷ سال از عمر خود را صرف اجرای آن کرده بود. اول کار خود را در تعزیه شروع کرد. وی در مدرسه امام موسی صدر تحصیل کرده بود و از همان ابتدا در تئاترهای مدرسه فعالیت میکرد. او در سن ۱۵ سالگی برای اولین بار با ورود به گروه‌های نمایشی در فرهنگسراها کار خود را به صورت جدی آغاز کرد، . چهارده یا پانزده‌ساله بود که اولین فیلمنامه‌ی خود را نوشت، و از اینجا بود که متوجه شد که عاشق سینما است. تا تئاتر، وی از سال ۸۷ تئاتر کار نکرد، و خواست که یک سینماگرباشد. اخیرا در رشته فیلمسازی در حال تحصیلات دانشگاهی میباشد، اون بعد از حدود ۱۴ سال فیلمسازی و بالای ۲۰ سال فعالیت هنری به آموزش و تدریس در سینما میپردازد و درآمد خودرا با تدریس در رشته‌های تخصصی خود، بازیگری مقابل دوربین، فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی فیلم به دست می‌آورد.

فردوس حاجیان :تاوقتی که فرهنگ سرلوحه کاربشری نباشد. وضع بشرهمین خواهد بود Pdf

از شعر وشاعری ، نقد اجتماعی و بررسی هویت ایرانی با دکتر فردوس‌حاجیان مبتکر نویسنده و کارگردان سینمایی ایرانی گفتگوی صمیمانه درباره نقد های اجتماعی ، وضعیت سینمای ایران و صلح بشری گفتگو می‌کنیم. امید است با ما همراه باشید. این گفت‌وگو در سه قسمت برای مخاطبین صبح ملت نیوز ارائه خواهد شد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام گفته های دکتر خبرنگار صبح ملت به صورت متن در اختیار مخاطبین این پایگاه قرار خواهد گرفت لطفاً ما را به دوستان خود معرفی نمایید

قطعه موسیقایی «پهلوان خندان» به آهنگسازی و خوانندگی «پیام عزیزی» منتشر شد

به گزارش خبر نگار صبح ملت ،قطعه موسیقایی «پهلوان خندان» به آهنگسازی و خوانندگی «پیام عزیزی» خواننده موسیقی عرفانی کشور، مصادف با نخستین سالگرد درگذشت «سیامند رحمان» قهرمان جهان و پارالمپیک منتشر می‌شود. این قطعه به سفارش کمیته ملی پارالمپیک در مایه شور، به آهنگسازی و خوانندگی «پیام عزیزی» و تنظیم «سیامند کُردستانی» و شعر «نازنین ثانی» ساخته شده است و برای نخستین بار، در مراسم یادبود «سیامند رحمان» قهرمان جهان و پارالمپیک و رکورددار افسانه‌ای تاریخ وزنه‌برداری پارالمپیک؛ با صدای «پیام عزیزی» با حال و هوای حماسی، ملی و عرفانی اجرا می‌شود.

محمدمهدی طباطبایی نژاد در بازدید از جشنواره فیلم کوتاه تهران: سینمای کوتاه سینمای آینده است/ موفقیت فیلم کوتاه از سطح باورها فراتر رفته است

محمد مهدی طباطبایی نژاد با حضور در پردیس سینمایی ایران مال در حاشیه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بیان کرد: سینمای کوتاه کشور طی این سال ها رشد قابل توجهی داشته است و موفقیت‌های آن در سال‌های اخیر از سطح باورها فراتر است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صبح ملت نیوز، سیدمحمد مهدی طباطبایی‌نژاد در حاشیه برگزاری این جشنواره عنوان کرد: شرایط برگزاری جشنواره مهم فیلم کوتاه تهران علی‌رقم اینکه همه تصورات و نگاه ها به این سمت می رفت که چراغ جشنواره خاموش بماند اما خوشبختانه اکنون در حال برگزاری است و مخاطبان و فیلمسازان در شرایط امنی به لحاظ بهداشتی در آن حضور دار

اعلام نامزدهای مسابقه ملی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

نامزدهای بخش مسابقه ملی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی برای اولین بار اعلام شد. به گزارش خبرنگار صبح ملت نیوز، نامزدهای سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی در آستانه برگزاری اختتامیه این رویداد سینمایی اعلام شد. اسامی نامزدها دریافت جایزه این رویداد سینمایی به شرح زیر اعلام می‍شود:

سوگل طهماسبی: استعدادهای ناب در دنیای فیلم کوتاه

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: به عنوان یک بازیگر به بازی در فیلم کوتاه علاقه دارم و تاکنون چهار تجربه ایفای نقش در فیلم کوتاه را داشته ام چراکه فیلم کوتاه این فرصت را مهیا می‌کند که تجربه های متفاوتی به دست آوری و خودت رو به عنوان بازیگر محک بزنی.

داورانی از ایتالیا، کره و ایران آثار جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را قضاوت می‌کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صبح ملت نیوز؛ اعضای هیئت داوران بخش «رقابتی بین‌الملل» سی ‌و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران که عبارتند از؛ «بهنام بهزادی» Behnam Behzadi کارگردان از کشور ایران، «لیا بلترامی» Lia Beltrami کارگردان از کشور ایتالیا و «کیون‌گیون کیم» Kyeongyeon Kim مدیر برنامه‌ریزی جشنواره بین‌المللی فیلم «بوسان» از کشور کره جنوبی؛ ۶۳ فیلم کوتاه از کارگردانان ۱۹ کشور جهان را در این رویداد سینمایی داوری می‌کنند. اسامی ۶۳ فیلمی که در بخش «رقابتی بین‌الملل» این دوره از جشنواره در رشته‌های مختلف داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی برای تصاحب تندیس جشنواره و جایزه ۳ هزار دلاری با همدی

احمد مسجد جامعی:فیلم کوتاه مصداق بارز کم گفتن و گزیده گفتن است (ویدیو مصاحبه ) Pdf

احمد مسجد جامعی با حضور در پردیس سینمایی ایران مال در حاشیه برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران گفت: فیلم کوتاه مصداق بارز کم گفتن و گزیده گفتن است و این که چطور باید در یک زمان کم، حرفی درست را مطرح کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صبح ملت نیوز احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران بیان کرد: جشنواره فیلم کوتاه تهران اتفاق مبارکی است. زیرا از جمله پر سابقه ترین رویدادهای سینمایی در کشور است.

برنامه روز سوم از سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران کدام فیلم‌ها در روز سوم از جشنواره سی و هفتم اکران می‌شود؟

سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران امروز(جمعه ۳ بهمن) و در سومین روز اکران فیلم‌های کوتاه راه یافته به دو بخش ملی و بین‌الملل این رویداد در پردیس سینمایی «ایران‌مال» میزبان علاقمندان سینمای کوتاه خواهد بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صبح ملت نیوز امروز جمعه سوم بهمن‌ماه و در سومین روز اکران فیلم‌های کوتاه راه‌یافته به جشنواره سی‌وهفتم، ۹ سالن پردیس سینمایی «ایران‌مال» میزبان علاقه مندان به سینمای کوتاه خواهد بود.

راه اندازی " شبکه رادیویی انقلاب" با شعار صدای گفتمان انقلاب اسلامی

در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به همت معاونت صدای رسانه ملی " شبکه رادیویی انقلاب" با شعار صدای گفتمان انقلاب اسلامی و با هدف تبیین و ترویج گفتمان امامین انقلاب اسلامی فعالیت خود را از ابتدای بهمن تا پایان بهمن ماه بر روی موج اف ام ۵/۹۵ به صورت ۲۴ ساعته به روی آنتن می‌رود.

نمایشگاه گروهی عکس با عنوان " فلانور"

. در این نمایشگاه مواجهه ۲۷ عکاس با فضای شهری در قالب عکس سیاه و سفید به نمایش گذاشته شده است. عکاسان حاضر در این نمایشگاه لزوما عکاس خیابانی نیستند اما به عنوان یک عکاس ودر مقام یک " فلانور" مواجهه و مکاشفه ی خود از فضای شهری پیرامون خویش در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

گفتگوی اختصاصی صبح ملت دکتر محمد امامی کورنده نامزد هیئت رئیسه ی فدراسیون فوتبال ایران

محمد امامی کورنده جوان متعهد و متخصص در حوزه مدیریت و رسانه دانش آموخته ی دکترای مدیریت ورسانه ساکن تهران با اصالت گیلانی سابقه بیست سال فعالیت در سازمان های مختلف از جمله سازمان برنامه و بودجه کشور، صدا و سیما و مجلس شورای اسلامی، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، انجمن های علمی از جمله انجمن مدیریت استراتژیک ایران.

درحاشیه رونمایی کتاب جهانمرد چه گذشت ؟؟!!!

در این نشست رونمایی کتاب جهانمرد محمدرضا سنگری از محققان، پژوهشگران و نویسندگان کشورمان ضمن اشاره به اینکه حضرت ابراهیم خلیل‌الله دومین پیامبری است که نامش بسیار در قرآن ذکر شده،‌ گفت: حضرت موسی (ع) با ۱۳۵ بار تکرار و حضرت ابراهیم با ۶۵ بار تکرار پیامبرانی هستند که نامشان در قرآن بسیار آمده است، اما حضرت ابراهیم(ع) نخستین پیامبری است که رایت افراشت و اولین شهید میدان رزم او بود. وقتی از پیامبر سؤال می‌کنند شهدا را در کجای بهشت بیابیم ایشان پاسخ می‌دهند، «‌شهدا میان من و حضرت ابراهیم در سفره بهشت نشسته‌اند» این مسئله جایگاه شهدا را نمایان می‌کند.

فیلم نیمه بلند اکوسیستم به تهیه کننده وکارگردان لیلا مرادی در حال ساخت است

روز های پایانی تصویربرداری فیلم نیمه بلند اکوسیستم درژانر اجتماعی با محوریت بیماری کرونا در حال انجام است هدف از تولید این فیلم فرهنگ سازی درمورد به خطر افتادن و در مواردی ازبین رفتن محیط زیست جانوران گیاهان و قشر ضعیفی ازانسانهاست که بشر ناخواسته به آن دست میزند تا جایی که رفته رفته به نابودی کره ی زمین بینجامد

معاون صدای رسانه ملی: «رادیو مقاومت» صدای مقاومت سردار دلها در برابر استکبار جهانی است

علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی با اشاره به راه اندازی «رادیو مقاومت» از اول دی ماه ۹۹ گفت: «رادیو مقاومت» صدای مقاومت سردار سرافراز سپاه اسلام و چهره درخشان مقاومت اسلامی در برابر مستکبران و متجاوزان جهان، خواهد بود. علی بخشی زاده همچنین در پی شهادت مظلومانه شهید محسن فخری زاده دانشمند ممتاز هسته‌ای گفت: استکبار جهانی سالهاست چشم دیدن پیشرفت ایران عزیز در عرصه‌های مختلف را ندارد و راهی جز به شهادت رساندن مظلومانۀ سرداران علم ، عمل و مقاومت در کشورمان به ذهن آلوده و خبیث‌اش نمی‌رسد، ولی زهی خیال باطل

نشست خبری جایزه ادبی جلال آل احمد برگزارشد

نشست خبری سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال‌آل احمد با حضور ابراهیم محمدحسن بیگی دبیر علمی، ایوب دهقانکار مدیر عامل موسسه خانه‌کتاب و ادبیات ایران و مصطفی راضی جلالی دبیر اجرایی این جایزه ادبی برگزار شد.

حضرت آیت الله العظمی آقای حاج سید عبدالجواد علم الهدی خراسانی به ملکوت اعلا پیوست

‎روح بلند عالم ربانی، فقیه اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) حضرت آیت الله العظمی آقای حاج سید عبدالجواد علم الهدی خراسانی در آستانه آغاز ماه محرم و عزای جد غریبش حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) به ملکوت اعلی پیوست و حوزههای علمیه و شاگردان و قاطبه مومنین و ارادتمندان ومقلدان خود را در سوگ نشاند.

نمایشگاه مجازی هنرهای تجسمی با عنوان اعجاز هنر

نمایشگاه مجازی هنرهای تجسمی با عنوان اعجاز هنر،را در وبسایت باغ موزه قصر از ۱۷ام الی ۳۰ام مرداد مشاهده کنید و لذت ببرید. در این نمایشگاه حدود پنجاه اثر منتخب از عکاسان و نقاشان توسط خانم آناهیتا سیاوش گردآوری شده است.

به مناسبت روز خبرنگار؛ بازدید ویژه خبرنگاران از برج آزادی

مجموعه برج آزادی از ۱۷ مرداد به مدت ۱ هفته به صورت رایگان پذیرای اهالی رسانه و خبرنگاران می‌باشد. ، سید عباس عظیمی رئیس موزه و مجموعه برج آزادی با تبریک روز خبرنگار و ضمن قدردانی از زحمات آنان به عنوان حافظان تاریخ ، فرهنگ ومیراث‌بانان فرهنگی جامعه، هدیه فرهنگی این روز را بازدید رایگان تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه به همراه اعضای خانواده از برج آزادی اعلام کرد.

اجرای نمایش " هملت " در سالن برج آزادی

نمایش " هملت " از ۱۳ تا ۱۷ مرداد از ساعت ۱۸ در سالن اصلی برج آزادی به روی صحنه می رود. نمایش " هملت " به کارگردانی کامران تفتی تهیه کنندگی هما نیکخواه و مجری طرح یوسف طاهریان بر اساس متنی از "شکسپیر " و با حضور جمعی از بازیگران می باشد.

معرفی کتاب شعر استاد فلاح فر - کتاب نامه/سیب/سکوت Pdf

این مجموعه شامل بیش از ۶۰ قطعه عاشقانه در قالب شعر سپید و نیمایی است و از میان سروده‌های سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۹ انتخاب و توسط نشر آوینه در ۱۲۸ صفحه چاپ شده است.

نکاتی که هر زائری باید بداند . از زبان حضرت آیت ا... موحد کرمانی به مناسبت روز ولادت حضرت رضا (ع) Pdf

نکاتی که هر زائری باید بداند . از زبان حضرت آیت ا... موحد کرمانی به مناسبت روز ولادت حضرت رضا (ع) تدبر وتامل کلید در راه فرازهای دعا وزیارت کلیدراه نجات شیعیان است اگر چنانچه نتوانی به خدمت حضرت رضا (ع) برسی،برو بالابلند پشت بام خانه ات و دلتون روانه ایوان امام رضا (ع)کنید . سلام به حضرت بدهید کافیه است .اما تدبر در وفهمیدن آداب زیارت وتامل در کلمات قرائت شده دعا خیلی مهم است .

آخرین مطالب

پاکستان: هیچ نظامی یا غیرنظامی ایرانی هدف قرار نگرفتند

رئیس‌جمهور در دیدار اقشار و منتخبین شهرستان فیروزکوه: دولت به دنبال اولویت‌بندی کمبودها و مشکلات و سپس حل آن‌هاست

پیام مهدی طارمی برای مردم فلسطین

امیرعبداللهیان: هیچ تعارفی با طرف‌های تروریستی در پاکستان و عراق نداریم

اقدام دولت برای حمایت از مستمری‌بگیران

بهره‌مندی هنرستانیها از یک ماه کسری خدمت «سربازی»

یارانه یک میلیونی برای کودکان دارای اختلال رشد 5 دهک اول/ارزیابی 3 ماهه وضعیت رشد کودکان

وزیر دفاع : روسیه باید موضوع تمامیت ارضی ایران را رعایت کند

پالایشگاه‌های چینی برای خرید نفت ارزان راه افتادند

بازار سرمایه و کنترل تورم و نقدینگی و رشد تولید به قلم دکتر جواد درواری

تدوین تله فیلم *خط قرمز*به تهیه کنندگی عباس جاهد در استان اردبیل به پایان رسید

توافق نهایی با هند برای توسعه بندر چابهار

گزارش شرکت مالک نفت‌کش توقیف‌شده آمریکایی از وضع سلامتی گروه کارکنان آن در ایران

در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با وزیر خارجه هند امیرعبداللهیان اعلام کرد: هشدار ایران به آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی

از سرگیری مرمت پل‌بند تاریخی لشکر شوشتر

امیرعبداللهیان: محاسبه رژیم اسراییل در مورد حماس غلط بود/ به نیروهای مقاومت دستور نمی‌دهیم

مرگ دانشمند ایرانی در یک حادثه

ثبت بالاترین مقدار تولید نفت ایران پس از تحریم‌ها

حذف یارانه تعدادی از یارانه بگیران در دی ماه/ ماجرا چیست؟

تراکتور به دور از حواشی به سمت موفقیت

مصرف سرانه نان در کشور سالی 170 کیلوگرم؛ نان ناسالم چه بلایی سر بدن می‌آورد؟

ویتامین‌ها از طریق مکمل‌ها تأمین نمی‌شوند

ابطال شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان از سوی دیوان عدالت اداری

ارتش آمریکا: 16 نقطه یمن را هدف قرار دادیم

آیا شما یک آدم سمّی هستید

واکاوی یک تراژدی / نابغه ای در لجنزار

آغاز جلسه دادگاه لاهه برای پرونده نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه

ارتش یک نفتکش آمریکایی را در دریای عمان توقیف کرد

همدان پایتخت گردشگری آسیا شد

مدیرعامل مرکز مبادله طلا و ارز خبر داد تخصیص اسکناس کشور مبدأ به مسافران تا عید نوروز