آخرین مطالب

رادیو شوش منتشر شد Pdf

سلام و درود به شما شنوندگان عزیز رادیو صبح ملت ویژه ی شهرستان شوش. عید سعید فطر،عید بندگی و بخشایش بر شما مبارک. بنده سعید فرخی فر به همراه همکارم خانم حاجی پور با بخش خبری این هفته در خدمت شما هستیم.

رادیوخبری صبح ملت ویژه استان خوزستان منتشر شد Pdf

سلام و درود به شما شنوندگان عزیز رادیو صبح ملت ویژه ی استان خوزستان. عید سعید فطر،عید بندگی و بخشایش بر شما مبارک. بنده سعید فرخی فر به همراه همکارم خانم مولایی با بخش خبری این هفته در خدمت شما هستیم.

رادیو صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشر شد Pdf

سلام و درود به شما شنوندگان عزیز رادیو صبح ملت ویژه ی شهرستان دزفول. عید سعید فطر،عید بندگی و بخشایش بر شما مبارک. بنده سعید فرخی فر به همراه همکارم خانم نادکی با بخش خبری این هفته در خدمت شما هستیم.

کلیدبا کارگردانی حمید عبدالحسینی روی صحنه رفت

نمایشنامه خوانی کلید باطراحی و کارگردانی حمید عبدالحسینی و به تهیه کنندگی منصوریزدانی به عنوان محصولی از موسسه فرهنگی هنری تصویریزدان ایرانیان با نقش خوانی حسین اشتهاردی ، مهران باقری ، محمد حسینی نژاد و آرام طالشی روز پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۵۰ در خانه هنر آپامه به روی صحنه رفت

رادیوشوش منتشر شد Pdf

با سلام و آرزوی قبولی طاعات شما همراهان گرامی من.سعید فرخی به همراه همکارم خانم صوفیا حاجی پوربا بخش خبری رادیو صبح ملت ویژه شهرستان شوش در خدمت شما هستیم.

رادیو خبری خوزستان منتشر شد Pdf

با سلام و آرزوی قبولی طاعات شما همراهان گرانقدر،من سعید فرخی فر به همراه همکارم خانم زینب مولایی با بخش خبری رادیو صبح ملت ویژه ی استان خوزستان،در خدمت شما هستیم.

رادیو خبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشر شد Pdf

با سلام و آرزوی قبولی طاعات شما همراهان گرامی، من سعید فرخی فر به همراه همکارم خانم زهرا عزتی فر با بخش خبری رادیو صبح ملت ویژه شهرستان دزفول در خدمت شما هستیم.

رادیو شوش منتشرشد Pdf

با سلام و ادب حضور شما شنوندگان گرامی رادیو صبح ملت ویژه شهرستان من رضا عدالت به همراه همکارم خانم حبیبی،ضمن گرامی داشت روز ملی خلیج فارس، با بخش خبری امروز جمعه نهم اردیبهشت ماه در خدمت شما هستم.

رادیو خبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشر شد Pdf

با سلام و ادب حضور شما شنوندگان گرامی رادیو صبح ملت ویژه شهرستان دزفول، من سعید فرخی فر به همراه همکارم خانم نادکی پور با بخش خبری امروز جمعه نهم اردیبهشت ماه در خدمت شما هستیم.

رادیو خبری استان خوزستان منتشرشد Pdf

دوم اردیبهشت،زاد روز زنده یاد قیصر امین پور شاعر متعهد ایران زمین گرامی باد . با سلام و روز به خیر خدمت شما شنوندگان عزیز رادیو صبح ملت ویژه ی استان خوزستان. من سعید فرخی به همراه همکارم خانم کاهکش ،ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان، توجه شما را به اهم اخبار استان در هفته ای که گذشت،جلب می کنم.

رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشر شد Pdf

دوم اردیبهشت، زادروز زنده یاد قیصر امین پور شاعر متعهد ایران زمین گرامی باد. با سلام و روز به خیر خدمت شما شنوندگان عزیز رادیو صبح ملت ویژه شهرستان دزفول ،من سعید فرخی به همراه همکارم خانم عزتی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان توجه شما را به اهم اخبار شهرستان در هفته‌ای که گذشت جلب می کنم.

رادیو خبری خوزستان منتشر شد Pdf

✅سلام به شما شنوندگان گرامی رادیو صبح ملت ویژه ی استان خوزستان. رمضان الکریم، ماه قرآن و ماه بندگی پروردگار بر شما نیکان،گرامی باد. من سعید فرخی به همراه همکارم خانم دکتر محبوبه کاهکش توجه شما را به اهم اخبار استان،در هفته ای گذشت،جلب میکنم.

رادیوشوش منتشر شد Pdf

✅سلام و درود به شما شنوندگان عزیز و فهیم رادیو صبح ملت،ویژه ی شهرستان شوش. رمضان،ماه برکت و ضیافت الهی را بر شما سروران ارجمند،گرامی باد. من رضا عدالت پور به همراه همکارم خانم زینب مولایی توجه شما را به اخبار شهرستان در هفته ای که گذشت،جلب میکنم.

رادیو صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشر شد Pdf

✅سلام و درود به شما شنوندگان فهیم رادیو صبح ملت ویژه شهرستان دزفول. رمضان ماه برکت و رحمت بر شما عزیزان گرامی باد. من سعید فرخی به همراه همکارم خانم نادکی پور،توجه شمارا به بخش خبری امروز جلب میکنم.

مدیر عامل خانه مطبوعات خوزستان :مطالبات رسانه ها توسط ادارات پرداخت شوند

افشار پرویزی بابادی مدیر عامل خانه مطبوعات خوزستان با اشاره به مصوبه استانداری برای حضور چندین خبرنگار در جلسات و نشست های خبری از استاندار محترم خواست تا این موضوع پیگیری شود و موانع سد راه خبرنگاران برداشته شود. پرویزی بابادی با تاکید بر پرداخت مطالبات اصحاب رسانه، نشریات و روزنامه ها از برخی سازمان های خواستار پیگیری این موضوع شد تا حق و حقوق رسانه های استان که مطالباتی از ارگان ها دارند پرداخت شود.

رادیوشوش منتشر شد Pdf

رادیوشوش منتشر شدبا صدای زینب مولایی ورضا عدالت پور با مروری بر مهم ترین خبرهای شهرستان شوش

رادیوخبری خوزستان منتشر شد Pdf

رادیوخبری خوزستان منتشر شد با صدای دکتر محبوبه کاهکش و سعید فرخی با مرور مهم ترین خبرهای استان در هفته ای که گذشت

بهسازی پس ا زتخریب غیر عمد خانه مستقیمی نژاددر دستور کار میراث فرهنگی شوشتر

این خانه از خانه های ارزشمند و زیبا مربوط به دوره قاجاریه در شوشتر است و در محله دلدل این شهرستان قرار دارد. به گزارش خبرنگار صبح ملت نیوز ، این خانه تاریخی توسط مالکین آن وقف امور خیریه گردیده است و یکی از گزینه های احیای آن درمانگاه و کلینینگ بهداشتی می باشد .به دلیل شکسته شدن لوله آب شهری در مجاورت دیوار جنوبی آن، رانش شدیدی در این بخش از بنا به وجود آمده بود و خطر ریزش در آن احساس می گردید .

پادکست دوران کودکی مولانا منتشر شد (قسمت ششم ) Pdf

بلخ زیبا بود .پر از بیدهای معلق که گیسوان خود را پریشان کرده بودند و سروهای بلند قامت همیشه سبز ،با آسمان لاجوردی که چشم را روشنایی می داد .بلبلانی که روزها در باغ هایش می خواندند و باد صبا که مسیر عبورش را آن شهر برگزیده بود و بهار دل انگیزی که فرا رسیده بود . بهاالولد سلطان العلما همه چیز این شهر را یک بار دیگر در ذهنش مرور کرد از رودخانه هایش،از کوه هایش و مردمانش و حتی علف ها و درختان در هم گره خورده اش که به او می گفتند که آنجا دیگر جای ماندن نیست .یک بار دیگر نامه ای را که سلطان خوارزمشاه برای او فرستاده بود

اکران مستند ساباطهای دزفول

اکران مستند ساباط های دزفول در ساعت۳۰ :۲۱ در سالن اجتماعات دانشگاه اصول الدین با حضور جمعی از دست اندرکاران و هنرمندان معماری دزفول که به علت ویروس کرونا به صورت خصوصی برگزار شد .

نشست مجمع نمایندگان چهارمحال بختیاری و خوزستان در حال برگزاری است

به گزارش خبرنگار صبح ملت نیوز ، از شهرکرد این نشست برای همکاری و مشارکت های اصولی بین دواستان با میزبانی مجمع نمایندگان چهارمحال وبختیاری در حال برگزاری است . این نشست هم اندیشی با قرائت آیه از کلام های مجید و سپس با اجرای سرود ملی ایران آغاز شد .

آخرین مطالب

پاکستان: هیچ نظامی یا غیرنظامی ایرانی هدف قرار نگرفتند

رئیس‌جمهور در دیدار اقشار و منتخبین شهرستان فیروزکوه: دولت به دنبال اولویت‌بندی کمبودها و مشکلات و سپس حل آن‌هاست

پیام مهدی طارمی برای مردم فلسطین

امیرعبداللهیان: هیچ تعارفی با طرف‌های تروریستی در پاکستان و عراق نداریم

اقدام دولت برای حمایت از مستمری‌بگیران

بهره‌مندی هنرستانیها از یک ماه کسری خدمت «سربازی»

یارانه یک میلیونی برای کودکان دارای اختلال رشد 5 دهک اول/ارزیابی 3 ماهه وضعیت رشد کودکان

وزیر دفاع : روسیه باید موضوع تمامیت ارضی ایران را رعایت کند

پالایشگاه‌های چینی برای خرید نفت ارزان راه افتادند

بازار سرمایه و کنترل تورم و نقدینگی و رشد تولید به قلم دکتر جواد درواری

تدوین تله فیلم *خط قرمز*به تهیه کنندگی عباس جاهد در استان اردبیل به پایان رسید

توافق نهایی با هند برای توسعه بندر چابهار

گزارش شرکت مالک نفت‌کش توقیف‌شده آمریکایی از وضع سلامتی گروه کارکنان آن در ایران

در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با وزیر خارجه هند امیرعبداللهیان اعلام کرد: هشدار ایران به آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی

از سرگیری مرمت پل‌بند تاریخی لشکر شوشتر

امیرعبداللهیان: محاسبه رژیم اسراییل در مورد حماس غلط بود/ به نیروهای مقاومت دستور نمی‌دهیم

مرگ دانشمند ایرانی در یک حادثه

ثبت بالاترین مقدار تولید نفت ایران پس از تحریم‌ها

حذف یارانه تعدادی از یارانه بگیران در دی ماه/ ماجرا چیست؟

تراکتور به دور از حواشی به سمت موفقیت

مصرف سرانه نان در کشور سالی 170 کیلوگرم؛ نان ناسالم چه بلایی سر بدن می‌آورد؟

ویتامین‌ها از طریق مکمل‌ها تأمین نمی‌شوند

ابطال شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان از سوی دیوان عدالت اداری

ارتش آمریکا: 16 نقطه یمن را هدف قرار دادیم

آیا شما یک آدم سمّی هستید

واکاوی یک تراژدی / نابغه ای در لجنزار

آغاز جلسه دادگاه لاهه برای پرونده نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه

ارتش یک نفتکش آمریکایی را در دریای عمان توقیف کرد

همدان پایتخت گردشگری آسیا شد

مدیرعامل مرکز مبادله طلا و ارز خبر داد تخصیص اسکناس کشور مبدأ به مسافران تا عید نوروز