آخرین مطالب

مشتری مداری حلقه مفقوده مناسبات در بخش های خدماتی

لزوم جذب کارکنان مشتری مدار در بخش های خدماتی فرهنگی - اقتصادی - اجتماعی - خوزستان - صدای مردم

لزوم جذب کارکنان مشتری مدار در بخش های خدماتی

  بزرگنمایی:

صدای مخاطب /

لزوم جذب کارکنان مشتری مدار در بخش های خدماتی

براستی که مشتری مداری حلقه مفقوده مناسبات در بخش های مختلف جامعه از کسب و کار و تجارت و اقتصاد و حتی اخلاق است که پایمال شدن کرامت انسانی مشتریان را بدنبال دارد .

به این ماجرا که توسط یک تن از مخاطبان این رسانه طرح گردیده دقت فرمایید .

در تاریخ سه شنبه 8 دی ماه  حدود ساعت 20شب درداروخانه ....واقع در ساختمان ..... شاهد برخورد توام با بی صبری و پرخاشگری متصدی تحویل دارو با مشتریان بودم .

یکی از مشتریان  زن جوانی که  بچه ای در بغل داشت. این زن چندین بارسوالاتش از سوی این متصدی با بدزبانی و بیحوصلگی پاسخ داده می شد . داروهای این خانم که آماده شد متصدی بدون اینکه مبلغ را به ایشان بگوید کارت را کشید قیمت داروها در حدود 800هزارتومن بود .آن خانم متوجه شد یک قلم داروی او بدلیل اینکه جزداروهای تقویتی بود گران است ، لذا مجبور شد آن دارو و یک داروی دیگررا به متصدی برگشت بدهد. متصدی با تندی به آن بانو گفت که دیگر کارت کشیده وچون پول هنوز به حساب داروخانه  نرفته لذا جهت دریافت  پولِ داروهای برگشتی خود فردا مراجعه کند ، واین درحالی بود که  موجودی کارت این زن کم و نوبت ویزیت دیگری نیز داشت که باید خود را به آنجا می رساند .. ،زن مستاصل بود و نمیدانست چه بگوید و شدیدا به  مابقی پولش نیازمند بود.

متاسفانه وقتی به متصدی هم بخاطر معطل نمودن آن بانو و هم راه نینداختن کارش اعتراض شد با پرخاش خطاب به خانمی که اعتراض کرد گفت تو وکیلش هستید ؟ و حرف هایی از این دست و حتی به حرف آن خانم که قصد داشت تا در ازای دریافت داروهای خود پول نقد دهد تا کار آن بانوی بچه به بغل راه بیفتد وفقی نمی نهاد و باز پرخاشگری می کرد

جای سوال اینجاست که آیا در داروخانه ای به آن بزرگی با مشتریان فراوان وجه نقدی در حدود 250هزار تومان موجود نبود تا کار این خانم آن هم در آن وقت شب راه بیفتد، که خودش را باید به شهرشان که از توابع دزفول بود برساند

 جالب بود که دکتراین داروخانه نیز بدون کوچکترین همدردی با آن بانو و یا ساکت کردن متصدی خود کار خودشان را توجیه می کردند .

واقعا تا کی باید ما شاهد رفتارهایی از این دست البته در اکثر بخش های خدماتی و این حجم زیاد از بداخلاقی ها و عدم رعایت حرمت مشتری و عدم رسیدگی درست و محترمانه با مشتری باشیم ؟

تا چه زمان کرامت انسانی مردم باید پایمال شود ؟ وچگونه است که خدمات دهی به مردم و مشتری مداری فقط و فقط لق لقه ی زبان مسئولین است و در این مورد بخش های خدماتی را ملزم به رعایت حق و حقوق مردم نمی کنند ؟

 چرا  باید درمکانی که  خدمات با آرامش و صبوری ارائه شود چنین رفتارهایی انجام بگیرد ؟

نام داروخانه ومکان آن نزد این رسانه محفوظ است

امید می رود که مسئولین مربوطه در این رابطه تذکرات و پیگیری های لازم را دنبال فرمایند.

دزفول/ مریم . م

.........................................................

جلوگیری از حضور متکدیان در آرامستان ها

باسلام خدمت مدیر مسئول و خبرنگاران پایگاه خبری صبح ملت

باتشکر از اطلاع رسانی های به موقع شما عزیزان خواهشمند است از طریق مراجع مربوط نسبت به جمع آوری متکدیان دوره گردی که در عصرهای پنج شنبه در آرامستان شهیدآباد به صورت تیمی در مراسمات برگزار شده  حضورمی یابند و موجب مزاحمت مردم و مراسمات منعقد شده می گردند اقداماتی صورت پذیرید.

حضور این متکدیان دوره گرد که در اصطلاح  کولی خطاب می شوند زیبنده آرامستان و مزار شهدای عزیز و خانواده های آنان نیست.

خواهشمند است جهت رسیدگی به گوش مسولان ذی ربط اطلاع رسانی کنید.

مخاطب : دزفول / آقای  ع .الف

...............................................

سرنوشت موقوفات به سبزقبا

حدود 8 سال پیش در پی نذری که داشتم تابلوی بزرگ مزین به قالیچه ای که تصویر مکه ی مکرمه ومدینه ی منوره بر آن نقش بسته بود را به آستانه ی محمدبن موسی الکظم آقا سبزقبا به منظور نصب در محل رواق آقا هدیه نمودم .

در حال حاضر 8 سال از این قضیه می گذرد وهربار که جهت پیگیری عدم اجرای نذرم  مراجعه می کنم، هیچکس پاسخگو نمی باشد،و مسئولین این امر دائم مسئله را به یکدیگر پاس داده و یا کلا اظهار بی اطلاعی می کنند ، ویا عنوان می نمایند ما در آن زمان مسئولیتی نداشته ایم .با این که زمان اهدا بسیاراستقبال کرده و در دفتری یادداشت نمودند.

سوال بنده این است مگرموقوفات و اهدایی ها به این آستان درمالکیتِ شخصی افراد است که با تغییرمسئولی موقوفات منقولی بمانند این گم وگور شود. ومگر این موقوفات با سند و مدرک ثبت و شماره گذاری نمی شوند .

مخاطب : بانو ت . ب / دزفول

خواهشمند است جهت رسیدگی به گوش مسولان ذی ربط اطلاع رسانی کنید.

..................................................................

تاکسی تلفنی ها و عدم پاسخگویی درست

متاسفانه برخی از پرسنل مرکز پاسخگویی تاکسی تلفنی شهری  برخورد مناسب و محترمانه ای با مشتری های خود ندارند و ضمن این که در پاسخگویی بسیارشتابگرهستند بلکه متانت لازم را برای گوش دادن سخنان و درخواست های مشتری ها را ندارند و در حین گفتگوی مسافر گوشی را بلافاصله قطع می کنند. 

خواهشمند است جهت رسیدگی به گوش مسولان ذی ربط اطلاع رسانی کنید.

مخاطب : آذر /ح  از دزفول

 

ویرایش و تنظیم / مریم مفتوح


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

تعداد جانباختگان حادثه آبادان به 14 تن رسید

به آبادان تسلیت نگویید

جبلی به دانشگاه صنعتی شریف رفت/شعار بازگشت فردوسی‌پور

وام اجاره در تهران 100 میلیون تومان می‌شود؟

خوزستان، آبادان و خرمشهر درگیر عبدالخاطی‌هاست

کار آوار برداری ساختمان متروپل آبادان با دقت در حال انجام است

علت لغو اعزام هوایی آتش نشانان به آبادان

سقوط یک جنگنده در شرق اصفهان؛ خلبان و کمک خلبان به شهادت رسیدند

هشدار به ادارات پُرمصرف؛ رعایت نکنید قطع برق حتمی است

آزادسازی خرمشهر به روایت رادیو فرهنگ

شمار جانباختگان ریزش متروپل آبادان به 10 تن رسید

ناظر ساختمان "متروپل" یک ماه پیش اخطاریه داده بود

اعلام آمادگی فرمانداری شهرستان هندیجان برای اعزام تیم امداد رسانی و تجهیزات مورد نیاز به آبادان

اعلام آمادگی فرمانداری شهرستان هندیجان برای اعزام تیم امداد رسانی و تجهیزات مورد نیاز به آبادان

اعلام آمادگی فرمانداری شهرستان هندیجان برای اعزام تیم امداد رسانی و تجهیزات مورد نیاز به آبادان

اعلام آمادگی فرمانداری شهرستان هندیجان برای اعزام تیم امداد رسانی و تجهیزات مورد نیاز به آبادان

اعلام آمادگی فرمانداری شهرستان هندیجان برا اعزام تیم امداد رسانی و تجهیزات مورد نیاز

دستور دادستان کل کشور برای برخورد قاطع با متخلفان حادثه آبادان

امدادگران هلال احمر دزفول به آبادان اعزام شدند

نجات جان 3 مفقودی حادثه ریزش ساختمان آبادان

پیام تسلیت فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر طی حادثه دلخراش ریزش ساختمان ده طبقه متروپل آبادان

آبادان مظلوم به روایت تصویر

اطلاعات تکمیلی از ریزش ساختمان 10 طبقه در مرکزشهر آبادان

دلنوشته ای برای مردم آبادان

نشست بررسی مشکل آب شرب هندیجان برگزار شد

دستور وزیر کشور به استاندار خوزستان در پی ریزش ساختمان متروپل

چین خطاب به بایدن: مراقب حرف زدنت باش!

متقاضیان نهضت مسکن پیامک‌های جعلی را باز نکنند!

زنگ هشدار به صدا در آمد : آبله میمونی جهانی می شود ؟

سخنگوی جدید قوه قضاییه در اولین نشست خبری: موضوع مبادله جلالی با نوری مطرح نیست

با پیگیری نماینده دزفول: مطالبه مردم از دولت برای حمایت از مراسم چهارم خرداد، روز دزفول محقق شد

اعلام قیمت رسمی هر شانه تخم‌ مرغ | مردم تخم‌ مرغ نمی‌خرند؟

پایگاه خبری "دز قلم" از هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز گرفت

رونمایی چاپ سوم کتاب فیلمنامه «پوریای ولی» و چاپ دوم کتاب فیلمنامه «سایه خیال»در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی شدند

رونمایی از فیلم کوتاه " سیاه زخم "به کارگردانی محمد زارع انجام شد

فیلم سینمایی «گربه سیاه»در سینمای شهرهای اربیل، سلیمانیه و دهوک در اقلیم کردستان عراق روی پرده می‌رود

ادامه تحمیل جریمه‌های اشتباهی به مالکان خودرو

معاون شهردار تهران به ایسنا خبر داد جزییات خرید 1000 اتوبوس دست دوم/ نیاز تهران به 5000 اتوبوس

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع): چهار مرز ایران با عراق آماده پذیرش زایران اربعین می‌شود

وزارت اقتصاد اعلام کرد پرداخت 7000 میلیارد وام بدون ضامن

تاکید رئیس‌جمهور بر پیگیری عوامل شهادت سرهنگ صیادخدایی

مشاوره تخصصی بیمه ومالیات

نمایشگاه موزه ملی برای نابینایان

ضرغامی در نخستین نشست خبری‌اش مطرح کرد از چاه پاسارگاد تا سانسور شیر و خورشید و فوبیای ایران

از پشت بی سیم

از پشت بی سیم

ترور یکی از مدافعین حرم در تهران

تعطیلی جایگاه سوخت گاز cng شهرستان سوسنگرد

پاسخ‌های سازمان محیط زیست درباره توله‌های «ایران»

90 درصد زنان سالمند تنهای ایرانی در سه دهک پایین