کتاب مدیریت بازاریابی رابطه مند (مفاهیم، نظریه و استراتژی ها) به قلم خانم سمیه صائب نیا
بزرگنمایی:
بازاریابی رابطهمند بهطور فزایندهای در دانشگاههای بازاریابی موردمطالعه قرارگرفته و علاقه شدید در اعمال بازاریابی را دریافت کرده است در واقع چنین می توان مطرح کرد که بازاریابی رابطهمند، به عنوان هدایت تمام فعالیتهای بازاریابی به سمت ایجاد، توسعه و حفظ مبادلات رابطهای موفق است که این خود مستلزم آگاهی کامل از مشتری، نیازها، خواسته ها و برقراری روابط نزدیک با مشتری است.
بازاریابی رابطهمند بهطور فزایندهای در دانشگاههای بازاریابی موردمطالعه قرارگرفته و علاقه شدید در اعمال بازاریابی را دریافت کرده است در واقع چنین می توان مطرح کرد که بازاریابی رابطهمند، به عنوان هدایت تمام فعالیتهای بازاریابی به سمت ایجاد، توسعه و حفظ مبادلات رابطهای موفق است که این خود مستلزم آگاهی کامل از مشتری، نیازها، خواسته ها و برقراری روابط نزدیک با مشتری است.
هدف از نگارش کتاب حاضر ارائه تصویری اجمالی و درعینحال دقیق از حوزه بازاریابی رابطه مند میباشد که میتواند به مرتفع نمودن بار اضافی که امروزه در کتب درسی مربوط به این حوزه یافت میشود کمک شایانی نماید. لذا با توجه به چهارچوب کتاب لازم است دانشجویان و متخصصین از آن آگاهی کامل داشته باشند تا بتوانند بهمنظور برقراری رابطه بلند مدت با مشتریان راهکارهای مدیریتی موردنظر را بیابند.
این کتاب برای دانشجویان مدیریت در پنج فصل تألیف شده است اما خواندن آن برای علاقهمندان به کسب سود، مدیران شرکتها و سازمانها و همچنین اساتید رشتههای مدیریت خالی از لطف نیست و نیز برای افرادی که به بازاریابی علاقهمند هستند، میتواند بسیار آموزنده باشد. در فصل اول کلیات، در فصل دوم سیر تکاملی بازاریابی سبز، فصل سوم آمیخته بازاریابی سبز، فصل چهارم تصمیمگیری خرید محصولات سبز و درنهایت در فصل پنجم زیستمحیطی و محصول سبز موردمطالعه و بررسی قرارگرفته است.
در ابتدای هر فصل بهمنظور آشنایی خواننده با محتوای فصل هدفهای یادگیری ارائه گردیده و در ادامه سعی شده هدفهای مزبور با بیان مطالب به زبان ساده و روان برای هر موضوع مطرح شود و نهایتاً در انتهای هر فصل سؤالاتی جهت بحث و بررسی قرار داده شده است.
این کتاب به همت سرکار خانم سمیه صائب نیا تهیه و نگاشته شده است.
- دوشنبه ۱ دي ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶:۱۸
- منبع: صبح ملت نیوز