بزرگنمایی:
1.توجه: شما باید بتوانید توجه مشتری را جلب کنید. به این ترتیب می توانید او را وارد بحثی کنید تا نیازهای وی را دریابید.
2.علاقمندی ها: باید کنجکاوی مشتری خود را برانگیزید تا او تشنه دانست چیزهای بیشتری در مورد محصولات شما باشد
3.صحبت: باید خیال مشتری را راحت کنید که محصول شما نیازهای وی را برآورده می سازد. همینطور باید نسبت به کالایی که می فروشید اشتیاق نشان دهید، نظر مثبت و انگیزه کافی از همین اشتیاق بهدست میآید.
4.خواستن: شما باید احساس خواستن و نیاز را در ذهن مشتری خود زنده کنید.
5.عقد قرارداد و فروش: قرارداد ببندید، در غیر اینصورت تنها وقت خود را تلف میکنید و یا برای رقبای خود کار میکنید.
6.تبریک: وقتی مشتری گفت بله، به او تبریک بگویید. تصمیم او به معنی سود شماست. و او نیاز به تایید این دارد که تصمیمش صحیح است.
- سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰:۳۶
- منبع: صبح ملت نیوز