در روزهای گذشته باز هم کارگران کشت و صنعت کارون شوشتر دست به تجمع زدند ، این بار می گویند به دلیل خلف وعده مدیرعامل این شرکت.

به گزارش  صبح ملت نیوز به نقل از عَلَم جنوب کارگران این شرکت بزرگ که در ماه‌های اخیر چندین روز تحصن کرده بودند تا خواسته‌هایشان مبنی بر همسان سازی با شرکت های نیشکر همجوار و تبدیل وضعیت محقق شود ، با ورود شورای تامین شهرستان و قول مدیرعامل انفصال از خدمت شده این شرکت برای مدتی به کار خود بازگشتند اما کارگران می گویند” حالا با مشاهده خلف وعده مدیرعامل دوباره دست به تجمع زده ایم ولی این بار مدیریت  شرکت در یک اقدام غیرقانونی 14 کارگر تحصن کننده را از کار تعلیق کرد آن هم بدون برگزاری کمیته انضباطی.”

مدیر عامل شرکت کارون شوشتر باید پاسخ دهد چرا به وعده اش درباره افزایش حقوق، همسان سازی و تبدیل وضعیت کارگران به صورت کامل عمل نکرده است ؟

وی باید پاسخ دهد چرا 14 کارگر را به دلیل تحصن و درخواست برای اجرای وعده ها از کار تعلیق کرده است ؟ آن هم بدون جلسه کمیته انظباطی ؟

آقای میرزاپور به عنوان یک ایرانی مسلمان به شما می گوییم: شما که علی رغم حکم انفصال از خدمت هنوز بر سر کار حاضرید لطفاً با  اقدامات خود منطقه را بیش از پیش دچار تشنج نکنید و مردم و مسئولین را به دردسر نیندازید و به وعده هایتان عمل کرده و کارگران عزیز را به کار بازگردانید . جامعه امروز دچار مشکلات فراوانی است و لازم است همه دست به دست هم دهند و برای آرامش ایران اسلامی ، آسایش آحاد مردم و سربلندی نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند.

همچنین انتظار می رود شورای تامین شوشتر هرچه سریعتر به این موضوع ورود کرده و نسبت به عدم اجرای وعده های مدیرعامل شرکت و تعلیق کارگران تصمیمات لازم را اخذ نماید.

گفتنی است این تجمعات بیش از یک هفته است در جریان می باشد و این رسانه که همواره در کنار کارگران بوده سعی نمود اجازه دهد این موضوع از درون شرکت به نتیجه برسد، اما حال با مشاهده تعلیق کارگران و عدم پاسخگویی مناسب مدیران، تا حصول نتیجه به پیگیری می پردازد.