اهدای 135 پنل خورشیدی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
يکشنبه 23 مرداد 1401 - 23:56:49
صبح ملت نیوز

ررئیس کمیته امداد شوش گفت از اهدای 135 پنل خورشیدی پنج کیلوواتی (مقیاس کوچک) با مشارکت مدیریت توزیع برق و بسیج سازندگی ناحیه سپاه شوش به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح ملت نیوز ، غلام حسین نظری گفت: برای نخستین بار شمار قابل توجهی از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در دولت سیزدهم از نعمت نیروگاه خورشیدی بهره‌مند خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه سهمیه اولیه در این واگذاری حدود 135 پنل خورشیدی است، گفت: مددجویان متقاضی استفاده از این فرصت برای بهبود رفاه و معیشت و همچنین اشتغال به کمیته امداد امام مراجعه کنند.
نظری در بخش دیگر از توضیحات خود افزود : کمک به مشاغل آسیب دیده از خشکسالی، ارتقای امنیت انرژی و پدافند غیرعامل از دیگر اهداف توسعه ای این سیاست کلان وزارت نیرو در دولت سیزدهم است.
وی ادامه داد: با واگذاری پنل های خورشیدی به اقشار کم درآمد زیر پوشش این نهاد، شاهد تقویت معیشت و اشتغال پایدار مددجویان در کشور خواهیم بود.
 رئیس کمیته امداد شوش در پایان خاطر نشان کرد: براساس سیاست‌های کلان وزارت نیرو در چهار سال آینده قرار است 550 هزار پنل خورشیدی پنج کیلوواتی کوچک در سراسر کشور با توان 2 هزار و 750 مگاوات ویژه اقشار کم درآمد احداث شود.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/99888/اهدای-135-پنل-خورشیدی-به-مددجویان-کمیته-امداد-امام-خمینی-ره
بستن   چاپ