توضیح درباره قطعی برق در برخی شهرهای خوزستان
توضیح درباره قطعی برق در برخی شهرهای خوزستان
يکشنبه 16 مرداد 1401 - 15:32:36
صبح ملت نیوز
🔸سخنگوی صنعت برق جنوب غرب کشوردرباره قطعی برق برخی شهرستان های شمال شرق خوزستان اظهار کرد: در این روزها شبکه برق خوزستان در حال ثبت رکوردهای تاریخی مصرف برق است به گونه ای که در روز پنجشنبه مصرف 8720 مگاوات برق ثبت شده است.

🔸کیومرث زمانی  افزود: این میزان مصرف برق در حالی رخ داد که دمای هوا 53 درجه و در برخی نقاط رطوبت 90 درصدی بود؛ این شرایط موجب افزایش مصرف برق و پرباری برخی تجهیزات شبکه می شود.

🔸سخنگوی صنعت برق جنوب غرب کشور گفت: روز جمعه نیز مانند روز قبل از آن مصرف برق در بسیاری از نقاط به ویژه در شهرستان های ایذه، باغملک و رامهرمز بالا رفت به گونه ای که به دلیل افزایش مصرف برق و گرم شدن تجهیزات، پست اصلی باغملک برای مدت کوتاهی از دست رفت که بلافاصله همکاران موفق شدند بخش های زیادی از بارهای از دست رفته را با انتقال بار به شرایط عادی برگردانند و مردم برقدار شوند.

🔸زمانی بیان کرد: مشکلی در ایستگاه فوق توزیع نداشتیم و همه ایستگاه های فوق توزیع در مدار بودند اما مشکل در ایستگاه اصلی انتقال برق باغملک رخ داد. در حال حاضر در شبکه مشکلی وجود ندارد و آخرین فیدرهای پست باغملک فرعی در حال اتصال است و تا دقایقی دیگر شهرستان باغملک به عنوان آخرین شهری که خاموشی را تجربه کرده بود، به صورت کامل به مدار مصرف برمی گردد.

🔸وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، عنوان کرد: در این روزها که دما و رطوبت بسیار بالاست، هر چند تحمل گرما بسیار سخت است اما از مردم می خواهیم برای اینکه خاموشی را تجربه نکنند، مصرف برق را کاهش دهند.

خبر:پویا چهارلنگی

http://dezfoolnews.ir/fa/News/99274/توضیح-درباره-قطعی-برق-در-برخی-شهرهای-خوزستان
بستن   چاپ