رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
جمعه 14 مرداد 1401 - 11:12:56
صبح ‌ملت ‌نیوز
بامروری بر مهم ترین خبرهای  شهرستان  در هفته ای که  گذشت باصدای  رحیم  ثنایی  منتشرشد


🔸سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول گفت:دزفول میزبان اولین دوره تور گردشگری مذهبی استان خوزستان شد

عباس چراغ چشم افزود: به منظور آشنایی هرچه بیشترنوجوانان، جوانان و خانواده ها با آیین های عاشورایی که از گذشته تا کنون در حوزه شهرستان دزفول برگزار شده و اکنون در حال برگزاری است، اداره میراث فرهنگی دزفول با همکاری انجمن مردم نهاد کهن دژ دزفول، اقدام به برگزاری اولین دوره تور گردشگری مذهبی کرده است. 

🔸 دزفول پایلوت اجرای پویش درج قیمت در بازار خوزستان شد

نعمت اله بیرانوندی روز چهارشنبه، 12 مرداد ماه در نشست کمیته اقدام مشترک تعزیرات حکومتی در سالن جلسات فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های دخیل در امر تنظیم بازار دزفول وجود دارد، افزود: برای اجرای این پویش، قیمت همه اجناس و کالاها در  سطح شهرستان و بخش های تابعه درج شود تا مردم حق انتخاب داشته باشند و بازرسان نیز بازرسی درستی داشته باشند.


🔸 پایان عملیات آبرسانی به طرح نهضت ملی مسکن سالند دزفول

مدیر آبفا منطقه دزفول گفت: عملیات آبرسانی به طرح نهضت ملی مسکن شهر سالند دزفول پایان یافت و 160 خانوار از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند.

 حسین سعادتی‌فر در حاشیه بازدید از این عملیات اجرایی افزود: عملیات توسعه شبکه و آبرسانی به طرح نهضت ملی مسکن شهر سالند دزفول شامل بیش از یک کیلومتر لوله‌گذاری از نوع 90 و 110 پلی‌اتیلن است که با مساعدت مدیرعامل آبفا خوزستان و پیگیری نماینده دزفول انجام شد.

🔸 فرماندار دزفول: ادارات خدمات رسان حق قطع خدمات خود به تولیدکنندگان را ندارند

 معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه ادارات خدمات رسان بدون هماهنگی فرمانداری حق قطع خدمات خود به تولیدکنندگان را ندارند، گفت: ادارات خدمات رسان باید از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران که سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، حمایت کنند.

علی فرهمندپور با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان بیان کرد: کارخانه‌ها قرارداد و صادرات دارند و نباید بدون هماهنگی خدمات رسانی به آنها قطع شود.

🔸 نخستین انجمن صنفی بانوان کارگر کشاورزی کشور در دزفول راه اندازی شد

مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی موسسه رادمان در کوی شهید مدرس دزفول روز سه شنبه، 11 مرداد ماه در حاشیه افتتاح این انجمن گفت: بانوانی در حوزه کارگری کشاورزی در روزهای سرد و گرم سال دوشادوش مردان فعالیت می‌کنند ولی از هیچ حمایتی برخوردار نیستند، به همین دلیل  به فکر راه اندازی انجمنی با این عنوان افتادیم.
کریم مهرابی راد افزود: کارگروهی در این خصوص تشکیل و اقدامات لازم با انتخاب هیات مدیره زیر نظر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول انجام شد.
وی ادامه داد: بانوان کارگر کشاورزی بین سن 18 تا 50 سال تحت پوشش این انجمن قرار دارند و پس از ثبت مدارک می‌توانند تا 70 درصد از خدمات بیمه ای استفاده کنند

تدوین  گر  - حسن  فرخی  راد 
گوینده :رحیم سنایی 
سردبیر محمد رشیدپور 
انتخاب  متن  - سیده لیلا حجازی
ویراستار نداسعادتی  نسب

http://dezfoolnews.ir/fa/News/99160/رادیوخبری-صبح-ملت-ویژه-شهرستان-دزفول-منتشرشد
بستن   چاپ