در جلسه شورای اشتغال شهرستان شوش مطرح شد:
تشریح سند توسعه بخش تعاون، ابلاغ تسهیلات مشاغل خانگی ردیف اعتباری 1401 و بررسی عملکرد سامانه رصد اشتغال شهرستان
پنجشنبه 13 مرداد 1401 - 14:22:04
صبح ملت نیوز
صبح امروز چهارشنبه 12 مرداد 1401 چهارمین جلسه شورای اشتغال شهرستان به ریاست معاونت برنامه ریزی فرمانداری و با حضور رئیس دفتر نماینده مجلس و سایر اعضاء مدعو برگزار گردید.

در ابتدا معاون فرماندار ضمن تشریح عملکرد برخی بانکهای عامل در سال گذشته از ضعف در راستای پرداخت تسهیلات تکلیفی انتقاد کرد. سعید پور عبدالهی همچنین ضرورت هماهنگی بین دستگاهی و برنامه ریزی جهت تحقق اهداف اشتغالزا را خواستار شد. 

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز میزان اعتبار مشاغل خانگی 1401 شهرستان را اعلام و بر اولویت بخشیدن متقاضیان پشتیبان تاکید کرد.

مهدی عبدالخانی در ادامه میزان عملکرد ایجاد اشتغال توسط دستگاههای اجرایی در بازه زمانی منتهی به مرداد سالجاری را کمتر از 15 درصد اعلام و خواستار ترجیح سیاست های اشتغال زا و اهتمام بیشتر ادارات در راستای تسهیل صدور مجوز، حمایت مالی و رفع گلوگاههای توسعه کسب و کار شد.
مهدی عبدالخانی برنامه 300 هزار شغل وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی کشور را نیز تشریح و بر تحقق سهم شهرستان از این برنامه در 5 ماه نخست سالجاری خبر داد

دبیر شورای اشتغال همچنین فعالیت جمعی در قالب تعاونی را الگوی موفق ایجاد اشتغال عنوان کرد و بر توجه به سند توسعه بخش تعاون تاکید کرد.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/99105/تشریح-سند-توسعه-بخش-تعاون،-ابلاغ-تسهیلات-مشاغل-خانگی-ردیف-اعتباری-1401-و-بررسی-عملکرد-سامانه-رصد-اشت
بستن   چاپ