پلیس : زورگیری زیاد نشده ، روش آن تغییر کرده است
پلیس : زورگیری زیاد نشده ، روش آن تغییر کرده است
سه شنبه 11 مرداد 1401 - 15:46:09
ایسنا

سردار حسین رحیمی در اجرای سومین مرحله از طرح کاشف در سال‌جاری که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی تهران برگزار شد، گفت: مرحله جدیدی از طرح کاشف در سال جاری توسط همکاران من در پلیس آگاهی و پلیس امنیت اقتصادی به مرحله اجرا درآمد. آنچه که امروز در این محل به نمایش گذاشته شده گوشه‌ای از اقدامات همکاران من است که پس از چندین روز انجام کار اطلاعاتی و شناسایی انجام شده است.

زورگیری زیاد نشده؛ شیوه آن تغییر کرده
وی در پاسخ به پرسشی درباره تغییر شیوه موبایل‌قاپی‌ها نیز گفت: طبیعتا سارقان مانند سایر مجرمان دائما در حال تغییر شیوه سرقت هستند. تعداد زورگیری زیاد نشده اما شیوه‌ها تغییر کرده است. پلیس با هر گونه سرقت در زمان‌های مختلف برخورد می‌کند و از لحظه‌ای که یک سرقت اتفاق می‌افتد و ما به عنوان پلیس مطلع می‌شویم با آن برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در این مرحله از طرح ماموران پلیس آگاهی 352 نفر از مجرمان حرفه‌ای پایتخت شامل سارقان، جاعلان، کلاهبرداران، سارقان خودرو، زورگیران، گوشی‌قاپان، قاتلان و ... را دستگیر کردند؛ گفت: 235 نفر از این افراد، سابقه‌دار هستند. همچنین در اجرای این طرح 76 باند سارق منزل، کیف‌قاپ، موبایل قاپ و ... نیز منهدم شد. 1700 فقره سرقت مختلف نیز کشف و مقادیر از اقلام مسروقه نیز از سارقان کشف و ضبط شده که به مالباختگان تحویل داده می‌شود.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/99005/پلیس-زورگیری-زیاد-نشده-،-روش-آن-تغییر-کرده-است
بستن   چاپ