سهم شوش از منابع نفتی چقدر است
یادادشت سیدحکیم موسوی درباره اختصاص بودجه میلیاردی وزارت نفت کشور به شهرهای خوزستان، سهم شوش ازاین مقداربودجه
دوشنبه 10 مرداد 1401 - 11:12:52
صبح ملت
باتوجه به این که وزارت نفت کشور با اختصاص ماهانه مبلغ 400 میلیارد تومان به شهرهای استان خوزستان در غالب آلایندگی نفتی موافقت و تیرماه به حساب آنها واریز شده است


 موضوع مهم و مبهم اینجا نمایان میشود که شهری که با ورود و خروج لوله های نفت از آن می گذرد و سلامت شهروندانش را تهدید می کند چگونه است که هیچ بودجه ای به آن تخصیص داده نشده است.


 لذا سؤالی که شهروندان از نماینده شهرستان شوش دارند آیا از این بودجه اطلاع دارد؟

اگر دارد چه پیگیری های انجام شده است؟ و نتیجه آن را به شهروندان شوشی اعلام نماید!! شهری که با محرومیت زیاد و حاشیه نشینی و کمترین ارزش افزوده را در بین شهرستانهای استان خوزستان به خود دارد، اختصاص مبلغی که از بخش آلایندگی نفتی می تواند بسیاری از محرومیتها و عمران شهر مفید وتأثیر ساز باشد.


 لازم به ذکر است که شهرشوش از آلایندگی صنعتی نیز محروم میباشد این موضوع که یکی از مشکلات شهری به حساب می آید فقط با پیگیری و مطالبه شخص نماینده مجلس و فرماندار شهرستان شوش امکان پذیر و میسر میباشد.

 جناب آقای کعب عمیر برای ارتقاء کیفیت خدماتی در عمران، محرومیت زدایی شهر و آسایش شهروندان شوشی مقتضی است وقت خود را به این موضوع متمرکز و جلساتی با کمیته مورد نظر در استان و پایتخت گذاشته تا انشاءالله خدمتی به شهروندان داشته باشید که خدمت به خلق الله برای مسئولان کشور افتخاری است که اکنون نصیب شما شده است و امیدواریم  شهروندان ساکن شهر شهیدپرور شوش را خوشحال و در کارنامه مثبت خود قرار دهید.

سیدحکیم موسوی/فعال اجتماعی

سردبیر بخش سیاسی محمد رشیدپور - صبح ملت

http://dezfoolnews.ir/fa/News/98907/یادادشت-سیدحکیم-موسوی-درباره-اختصاص-بودجه-میلیاردی-وزارت-نفت-کشور-به-شهرهای-خوزستان،-سهم-شوش-ازاین-م
بستن   چاپ