تخریب 60 خانه مسکونی کوهرنگ بر اثر سیل
تخریب 60 خانه مسکونی کوهرنگ بر اثر سیل
يکشنبه 9 مرداد 1401 - 11:26:49
باشگاه خبرنگاران


 سیلاب 60 خانه مسکونی در کوهرنگ را تخریب کرد که این خانه‌ها قابل سکونت نیست و باید نوسازی شود.

 

شهباز اکبری، فرماندار کوهرنگ خسارت وارده به این شهرستان از سیلاب اخیر را قابل توجه اعلام کرد و گفت: بر اثر این رخداد یک هزار و 500 راس دام سبک و 300 تن ماهی تلف و 500 تن محصول کشاورزی تخریب شد.
وی افزود: شهرستان کوهرنگ طی دو روز پنجشنبه و جمعه با سیلاب مواجه شد که کانون اصلی آن در منطقه بیرگان و کانون دوم در منطقه میهه و روستا‌های اطراف آن بود که در نهایت خسارت‌های قابل توجهی بر منطقه وارد کرد.
اکبری ادامه داد: حدود 500 چادر و سرپناه عشایر ساکن در شهرستان نیز تخریب شد که جبران آن در دستور کار قرار گرفته و علاوه‌بر آن بخش زیادی از ایلراه‌های عشایری در شهرستان تخریب شده است. 
فرماندار کوهرنگ از تخریب چهار پل بین روستایی در شهرستان نیز خبر داد و گفت: این مسیر‌ها با کمک نیرو‌های امدادی و راهداری به طور موقت قابل استفاده شده، اما نیاز به تعمیر و مرمت دارد.
وی خاطرنشان کرد: سیلاب 60 خانه مسکونی را نیز تخریب کرد که این خانه‌ها قابل سکونت نیست و باید نوسازی شود و همچنین این رخداد طبیعی به 430 واحد مسکونی نیز آسیب رسانده که باید تعمیر شود.
اکبری با بیان اینکه خدمات‌رسانی به مردم در حوزه‌های آب، برق و گاز بدون وقفه در حال انجام است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد، اظهار داشت: خسارت‌های وارد شده به منطقه بیش از این موارد است که در روز‌های آینده به طور کامل و دقیق تمامی موارد و ارزش ریالی آن نیز اعلام می‌شود.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/98834/تخریب-60-خانه-مسکونی-کوهرنگ-بر-اثر-سیل
بستن   چاپ