به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت
شال عزای حسین(ع)، برگردن خبرنگار شهرستان آویخته شد تا عدم پذیرش ظلم، و آزادگی سرلوحه آنان باشد
پنجشنبه 6 مرداد 1401 - 20:35:55
صبح ملت نیوز

نشست هم اندیشی وتقدیر از اصحاب رسانه در 6 مردادماه 1401 با حضور حجت الاسلام و المسلمین عارف آل کثیر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوش در حالی برگزار شد که برگزاری آخرین تقدیر در زمان مدیریت های سابق در این اداره به چندین سال قبل می رسد.

حجت الاسلام و المسلمین عارف ال کثیر پس از استماع انتقادات خبرنگاران و اصحاب رسانه فهرستی از عناوین برنامه های شاخص ایام محرم ارائه کرد.

او اظهار داشت: لازم است رویکرد قرآنی هیأت مذهبی امسال افزایش داشته باشد، او همچنین از ایجاد و تقویت روضه های خانگی،هیئت های دخترانه ایام محرم امسال‌ خبرداد.

عارف ال کثیر با اشاره به سلسله نشست های تبیینی برگزار شده جهت هر چه باشکوهتر مراسمات محرم بیان داشت: 3 نشست تبیینی با محوریت جهاد تبیین با حضور تمام ظرفیت های وابسته با سازمان تبلیغات اسلامی اعم از شبکه تبلیغ، هیئات و کانون های جهاد تبیین، شورای هیئات مذهبی، ستاد شئون، با استفاده از اساتید برجسته برگزار شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوش تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم محرم الحرام امسال مسئله اپیدمی کرونا است که با توجه به پیشرفت سویه جدید این بیماری ما نیز تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا بوده و رعایت دستورالعمل ها و تاکید بر استفاده از ماسک خصوصا در فضاهای بسته باید در دستور کار هیئات قرار گیرد بر همین اساس تصمیم گیری های لازم در این خصوص از سوی ستاد کرونا اتخاذ خواهد شد.

او در ادامه این گفتگو، به تشریح برنامه های ابلاغی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در بخش های مختلف قرارگاهی گفت: برنامه های متعددی برگزار شده است که استعداد یابی مداحان جوان و نوجوان توسط کانون مداحان و همچنین اعزام مبلغ با استفاده از سامانه شمع، به مناطق روستایی از جمله آنهاست.

حجت الاسلام والمسلیم عارف ال کثیر در ادامه ضمن تاکید بر حضور و همراهی بانوان در مراسمات تصریح کرد: در بخش بانوان، ترویج روضه های خانگی وسوگواره شعر عاشورایی بانوان را محوریت فعالیت بانوان قرار داده ایم.

در این نشست علاوه بر اهدای لوح یادبود، شال عزای سید و سرور سالار شهید بر گردن خبرنگاران شهرستان آویخته شد تا یادآور خبرنگار واقعه ی عاشورا حضرت زینب (س) باشد و اصحاب رسانه این شهرستان عدم پذیرش ظلم و آزادگی را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

خبرنگار:الهه منگری

http://dezfoolnews.ir/fa/News/98723/شال-عزای-حسینع،-برگردن-خبرنگار-شهرستان-آویخته-شد-تا-عدم-پذیرش-ظلم،-و-آزادگی-سرلوحه-آنان-باشد
بستن   چاپ