گام بزرگ شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب در جهت توسعه
بازدید مدیر شعب بانک سپه منطقه خوزستان از شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب
چهارشنبه 5 مرداد 1401 - 12:44:11

به گزارش پایگاه خبری صبح ملت : در راستای حمایت از بخش تولید و ارائه خدمات بانکی به شرکت های صنعتی در استان، دکتر مهرشاد شجاعی مدیر شعب منطقه خوزستان به همراه معاونین منطقه خوزستان آقایان طلاییان، حقیقت و عباسی از شرکت نیروگاهی فولادتوان جنوب بازدید و با  مدیرعامل شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب و اعضای هیات مدیره این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

مجتبی زنگنه مدیرعامل شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب، ضمن ارائه گزارشی از نوع فعالیت ها و خدمات این شرکت به مشتریان، استراتژی مجموعه فولاد توان را رشد فنی، بالا بردن توان عملیاتی و اجرایی و توسعه خدمات این شرکت با اولویت رضایت مشتریان و ذینفعان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب، خواهان همکاری های دوجانبه و بیش از پیش این شرکت و بانک سپه در مسیر توسعه و پیشرفت هر دو طرف شد.

در ادامه شجاعی مدیر شعب بانک سپه منطقه خوزستان با اشاره به نقش ارزنده شرکت های تابعه فولاد در توسعه اقتصادی و کاهش بیکاری در استان اظهار داشت: توانمندی شرکت های تولیدی و صنعتی نقش کلیدی در رشد و شکوفایی اقتصادی استان دارد. مدیر شعب منطقه خوزستان با ارائه گزارشی از سوابق همکاری بانک سپه با شرکت های فولادی در سطح کشور خاطر نشان کرد: بانک سپه هم راستا با سیاست های کلان کشور آماده ارائه انواع خدمات ارزی و ریالی به بنگاههای تولیدی و اقتصادی همچون شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب می باشد.

در پایان جلسه، پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت، گشایش اعتبار اسنادی داخلی، دریافت حد اعتباری، پرداخت تسهیلات به کارکنان شرکت و افزایش تعاملات مالی شرکت نزد بانک سپه در دستور کار این قرار گرفت.

گفتنی است ؛ شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب یکی از شرکت های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب است که در زمینه احداث پست های برق، پست های SVC، اجرای سیستم های اتوماسیون صنعتی، پروژه های عمرانی ، صنعتی و تعمیرات تخصصی ترانس های بزرگ و کوچک فعالیت دارد.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/98637/بازدید-مدیر-شعب-بانک-سپه-منطقه-خوزستان-از-شرکت-نیروگاهی-فولاد-توان-جنوب
بستن   چاپ