آسیاب به نوبت: خداحافظی پی در پی تلویزیون با چهره‌هایش
آسیاب به نوبت: خداحافظی پی در پی تلویزیون با چهره‌هایش
جمعه 31 تير 1401 - 02:59:53
سینما نوین
 
فقط حذف سروش صحت نبود که باعث شد برچسب ستاره گریزی به پیمان جبلی بچسبد. فینال فصل سوم مسابقه «عصر جدید» همزمان با شب عید قربان روی آنتن شبکه سه رفت و در این برنامه، امین حیایی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «گویا قرار نیست فعلاً «عصر جدید» ساخته شود» که احسان علیخانی نیز صحبت‌های او را کم و بیش تایید کرد.

همیشه احسان علیخانی در برنامه‌ها پایانی فصل‌های گذشته، خبر از تولید سری جدید این برنامه می‌داد، او حتی در پایان فصل دوم که همزمان با شیوع ویروس کرونا بود، اعلام کرد، که با فروکش کردن بیماری و مساعد شدن شرایط، فصل سوم را تولید خواهد کرد. با این وجود او شنبه شب نه تنها خبر از تولید فصل چهارم نداد بلکه حرف امین حیایی را تایید کرد.

رامبد جوان یکی دیگر از هنرمندانی است که طبق شواهد تا اطلاع ثانوی با آنتن تلویزیون خداحافظی می‌کند. با نزدیک شدن به پایان فصل هشتم، گمانه‌زنی های بسیاری توسط رسانه‌ها برای این شائبه ایجاد شده که شاید تلویزیون هم تصمیم به پایان تولید و پخش این برنامه با اجرای رامبد جوان گرفته باشد. گرچه مجری «خندوانه» فعلا در این رابطه هیچ توضیحی نداده اما شنیده ها حاکی از آن است که حداقل تا یکسال آینده از این برنامه خبری نخواهد بود.

البته مدیر شبکه نسیم صبح امروز در مصاحبه‌ای اشاره کرد که تلویزیون برای خداحافظی با برنامه «خندوانه» تصمیمی ندارد.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/98355/آسیاب-به-نوبت-خداحافظی-پی-در-پی-تلویزیون-با-چهره‌هایش
بستن   چاپ