آغاز جلسه هیئت رییسه در مرکز ملی فوتبال
امروز سرمربی تیم ملی تغییر می کند ؟
يکشنبه 26 تير 1401 - 09:43:57
ورزش سه

به گزارش صبح ملت به نقل از  "ورزش سه"، انتظار می‌رفت پس از ماه‌ها گمانه‌زنی درباره ادامه حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی، تکلیف این مربی پس از برگزاری جلسه اعضای کمیته فنی و همینطور اعضای هیئت رئیسه فدراسیون چند روز پیش مشخص شود، اما نه دیدگاه قاطعانه‌ای که کمیته فنی فدراسیون فوتبال و در راس آنها ابراهیم قاسم‌پور ارائه کرد در میان اهالی فوتبال خریداری داشت و نه جلسه هیئت رئیسه که یک روز بعدتر با حضور دراگان اسکوچیچ برگزار شد و البته به صورت قانونی به حد نصاب لازم برای تصمیم‌گیری نرسید، به نتیجه قابل توجهی ختم شد تا ابهامات پیرامون آینده نیمکت تیم ملی فزونی بگیرد.

ساعاتی پیش احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال، بار دیگر مقابل خبرنگاران ایستاد و از تعیین تکلیف نیمکت تیم ملی تا ساعاتی دیگر پس از جلسه‌ای که قرار است در مرکز ملی فوتبال با حضور اعضای کمیته فنی و همینطور اعضای هیئت رئیسه برگزار شود، خبر داد. او با اشاره به اتفاقات هفته گذشته توضیح داد:« هفته پیش هم جلسه مفصلی را به اتفاق اعضای محترم هیئت رئیسه و جناب آقای اسکوچیچ در فدراسیون داشتیم. نکات زیادی در این جلسه طولانی شش ساعته رد و بدل شد. همانطور که بعد از جلسه هم عرض کردم، یک سری داده‌ها و اطلاعات برای تکمیل اطلاعات اعضای هیئت رئیسه نیاز بود تا جمع آوری کنیم و گفتگوهای دیگر هم شکل بگیرد.همان طور که قول داده بودیم، امروز 10 صبح جلسه هیئت رئیسه را در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار خواهیم کرد و در خدمت اعضای کمیته فنی نیز خواهیم بود.»
این جلسه‌ البته برخلاف جلسه هفته گذشته اعضای هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون فوتبال که یکی در مرکز ملی فوتبال برگزار شد و دیگری در فدراسیون، قرار است به صورت همزمان و در مرکز ملی فوتبال برگزار شود تا اعضای هیئت رئیسه پس از شنیدن دفاعیات سرمربی کروات تیم ملی به صورت مستقیم نیز در جریان دلایل عدم صلاحیت دراگان اسکوچیچ از دیدگاه اعضای کمیته فنی قرار بگیرند.
اصولی، در بخش دیگری از مصاحبه‌اش در پاسخ به این سوال که آیا این جلسه به نتیجه‌گیری ویژه‌ای منتج خواهد شد یا خیر، عنوان کرد:« امیدوارم براساس داده‌هایی که چه در کمیته فنی و چه در فدراسیون جمع آوری شده و خود آقای ماجدی هم قرار بود اطلاعاتی را آماده کنند، همینطور برخی دیگر از اعضای هیئت رئیسه که قرار بوده اطلاعاتی را آماده کنند، امروز بتوانیم تصمیم نهایی را بگیریم و فردا بنده بتوانم بعد از جلسه نتیجه جلسه هیئت رئیسه را در خصوص سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خدمت مردم و هواداران عزیز اعلام کنم. البته اول باید روی بحث تغییر و عدم تغییر صحبت کنیم. عدم تغییر جزو گزینه‌های روی میز است.»
نتیجه این جلسه احتمالا مهم‌ترین خبری است که اهالی فوتبال دوست دارند در فاصله کم باقی مانده تا شروع جام جهانی فوتبال در مورد آن بدانند. موضوعی که البته به دلیل عزل چند چهره هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، عدم مقبولیت دیدگاه اعضای کمیته فنی فدراسیون در میان اهالی فوتبال، لزران بودن صندلی میرشاد ماجدی که به طور موقت جایگزین عزیزی خادم شده و قدرت تصمیم‌گیری قاطعانه را از او گرفته با اما و اگرهای زیادی همراه شده و پاسخ به این سوال مهم را پیچیده‌تر هم کرده است.
احسان اصولی اما در این بین ادعا می‌کند که روز آینده سرانجام درباره حداقل یک سوال که همکاری یا قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ است، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به جمع بندی می‎رسد و البته این در شرایطی است که به دلیل در بازداشت بودن شهره موسوی، عزل مهرداد سراجی و کنار رفتن دو عضو دیگر هیئت رئیسه به همراه عزیزی‌خادم روز آینده نیز جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای تصمیم‌گیری قانونی طبق اساسنامه به حد نصاب لازم که هشت نفر تعریف شده، نخواهد رسید


http://dezfoolnews.ir/fa/News/98098/امروز-سرمربی-تیم-ملی-تغییر-می-کند-؟
بستن   چاپ