در پی حادثه ی قطار مشهد _ اهواز ؛
فرماندار ویژه دزفول: همه مسئولان تا حصول نتیجه پیگیر موضوع هستیم /ارتباط تصویری فرماندار ویژه شهرستان دزفول با مصدومان درگیری در قطار مشهد-اهواز
جمعه 24 تير 1401 - 01:58:25
روناش
 به گزارش روناش و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه، در پی بروز مشکلاتی میان مسافران و پرسنل قطار مشهد-اهواز و بستری شدن تعدادی از مسافران کاروان زیارتی شهرستان دزفول بر اثر استنشاق گاز فلفل اسپری شده در محیط، فرماندار ویژه شهرستان دزفول از همان ساعات اولیه پیگیر این موضوع شد.

علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول، موضوع را از طریق فرمانداران الیگودرز و دورود آقایان دالوند و گودرزیان مورد بررسی قرار داد.

همچنین حسب دستور فرماندار ویژه شهرستان دزفول و پس از هماهنگی با فرماندار اندیمشک، علی قلطاغ ساز معاون سیاسی فرمانداری دزفول و سرهنگ روح الله گراوندی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان برای رسیدگی این موضوع بصورت میدانی در راه آهن اندیمشک حضور یافتند.

علی فرهمندپور نیز بصورت تلفنی و مستقیم با مصدومان بستری در بیمارستان و افراد درگیر در این حادثه به گفت‌وگو پرداخت.

فرهمند پور ضمن قدردانی از سید احمد آوایی نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی به دلیل پیگیری موضوع، در این رابطه اظهار کرد: به همراه اعضای شورای تامین و تمامی مسوولان شهرستان دزفول تا رفع کامل مشکل پیش آمده و حصول نتیجه، پیگیر این مسئله خواهیم بود.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/98018/فرماندار-ویژه-دزفول-همه-مسئولان-تا-حصول-نتیجه-پیگیر-موضوع-هستیم-ارتباط-تصویری-فرماندار-ویژه-شهرستا
بستن   چاپ