حرم مطهر پیامبر باران میزبان دختران شوشی
امام جمعه شهرستان شوش: حجاب سدی است که توطئه دشمن را مهار می کند
سه شنبه 21 تير 1401 - 21:59:59
صبح ملت نیوز
همزمان با روز ملی حجاب و عفاف، جشن دختران انقلاب با حضور دختران شهرستان شوش در حرم دانیال نبی (ع) با حضو ر امام جمعه شهرستان شوش، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، و مشاور امور بانوان فرمانداری و مسئول حوزه علمیه بانوان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  و رئیس جمعیت هلال احمر شوش برگزار گردید.

حجت الاسلام مهدی علیزاده اصل ضمن تاکید بر مسئله امنیت درگفت و گو با خبرنگار صبح ملت نیوزگفت: همه ما بدنبال امنیت هستیم، یکی از نشانه های واضح که به‌دنبال امنیت هستیم این است که همه ی ما برا خانه‌هایمان دیوار می‌زنیم، در می‌زنیم قفل می‌زنیم.

او تاکید کرد: حجاب امنیت اجتماعی را بالا می‌برد دشمنان ما برای این‌که بتوانند نفوذ بکنند برای این‌که بتوانند، جوان‌های ما را در اختیار بگیرند، طرحی را که کشور خودشان را دچار مشکل کرده برای ما پیاده‌سازی می‌کنند.

امام جمعه شهرستان شوش ضمن اشاره به توطئه دشمنان گفت: آنان دختران ما را، زنان ما را، به سمت بی‌عفتی و بی‌حجابی می برند، همان طرحی که سالیان سال در غرب و آمریکا پیاده‌سازی شد و امروز باعث شده که در آمارهای جهانی آمریکا ناامن‌ترین کشور برای زنان محسوب شود و این نشانگراین است که ما باید برای مسئله حجاب و عفاف اهمیت قائل بشویم. 

او تصریح کرد: قطعاحجاب و عفاف یک سدی است که جلوی راه دشمن است. دشمن هزینه می‌کند کار می‌کند فعالیت می‌کند پول خرج می‌کند، سالیان سال به انحاء مختلف تلاش می‌کنند که این اتفاق را در کشورمان رقم بزند. البته قطعا دختران ما، زنان ما،مادران ما، چون می‌دانند که حجاب ارثی حضرت زهرا (س) و همه این‌ها بچه‌های حضرت فاطمه (س) هستند، اجازه نمی‌دهند نسبت ب این عرصه تهدید صورت بگیرد.

درپایان این مراسم پس از اجرای سرود سلام فرمانده توسط دختران شوشی، میثاق نامه قرائت گردید.

خبرنگار : الهه منگری

http://dezfoolnews.ir/fa/News/97878/امام-جمعه-شهرستان-شوش-حجاب-سدی-است-که-توطئه-دشمن-را-مهار-می-کند
بستن   چاپ