پیام نائب رئیس شورای اسلامی هندیجان به حبیب آقاجری نماینده مردم در مجلس
پیام نائب رئیس شورای اسلامی هندیجان به حبیب آقاجری نماینده مردم در مجلس
دوشنبه 6 تير 1401 - 21:07:25
صبح ‌ملت ‌نیوز
پیام عارف عبادی عضو و نائب رئیس شورای اسلامی شهرهندیجان به حاج حبیب آقاجری نماینده مردم در مجلس،در مورد انبوه مشکلات بندر هندیجان

              بسمه تعالی 

 باسلام ،عرض ادب و احترام. 

جناب آقای آقاجری نماینده مردم هندیجان در مجلس اسلامی:

▪️در روزهای گذشته باخبر شدیم که معاون وزیر راه و شهر سازی با پیگیری جنابعالی طی سفری یکروزه   مهمان مردم ماهشهر بوده  که در دوره جنابعالی برای چندمین بار است که مسئولین کشوری را به ماهشهر دعوت و میزبانی میکنید. این حضورها بسیار خوب و ارزشمندی هستند،آنهم به این دلیل که این عزیزان در این سفرها مشکلات بندر ماهشهر را از نزدیک دیده و به واسطه حضورشان دستور حل خیلی از این مشکلات را صادر می کنند. 
مردم بندر ماهشهر زجرهای زیادی کشیده اند و می بایست مشکلاتشان حل شود.

▪️اما سوال اینجاست، جناب آقای آقاجری چرا در برنامه ریزی برای این سفرها یک ساعت زمان برای هندیجان محروم دیده نمی شود؟ چرا مشکلات هندیجان نباید توسط جنابعالی و مسئولان کشوری از نزدیک دیده شوند؟
▪️جناب آقای دکترآقاجری، اینجانب عارف عبادی منتخب مردم هندیجان به عنوان شورای شهر،خودرا مکلف به پاسخگویی به مردم هندیجان در قبال این همه مشکل میدانم و وظیفه ای جز پیگیری و حل مشکلات همشهریانم ندارم.
▪️ جناب آقای آقاجری خدمت شما عرض کنم که :
🔸 1_مسکن مهر جنوبی هنوز آسفالت نشده و ساکنین آن همیشه نگران و دلواپس زمستان و گرفتاریهای آن هستند.  
جناب دکتر آقاجری، پیمانکار پروژه آسفالت این منطقه معرفی شده و تنها منتظر اعتبار مالی است که شروع به کار کند، تقاضامیشود بطور جدی پیگیر این پول باشید.

🔹 2_قول چمن مصنوعی را جنابعالی به ورزشکاران هندیجان دادید ،این جوانان هنوز چشم انتظار و امیدوار به قولی هستند که جنابعالی در ایام انتخابات به آنها داده اید،قول هایی که تاثیر زیادی در رای شما داشت.

🔸 3_جناب آقای آقاجری مردم نجیب روستای دهنو از بعد انقلاب تا به امروز آب لوله کشی ندارند و این موضوع مردم روستای دهنو، روستایی که جنابعالی خاطرات زیادی از آن دارید را رنج میدهد،خواهشمندیم به جد پیگیر حل این مشکل باشید تا دل مردمی را شاد کنید.

🔹 4_موضوع دیگری که باعث نارضایتی مردم شده است خط انتقال آب از هندیجان به اسکله  بحرکان است ،پروژه ای که نصف آن انجام شده و متاسفانه مدتهاست که به فراموشی سپرده شده است.

🔸 5_آقای دکتر آقاجری نبود ماشین آلات مناسب و مورد نیاز و خالی بودن واحد موتوری شهرداری، کار را برای پرسنل شهرداری و ما نیز سخت کرده که نتیجه آن ناتوانی شهرداری در انجام امورات عمرانی و نارضایتی مردم است. آیا از ایستگاه های آتش نشانی هندیجان بازدید کرده اید؟

🔹 6_ پروژه آسفالت جاده میرنعمان با وجود زدن استارت شروع به کار پروژه که کلیپ های آن موجود است اما متاسفانه بعد از گذشت ماه ها هنوز خبری از آسفالت نیست.

🔹 7_ از بین رفتن استخر نیمه کاره ، سی تی اسکن ،پارک ساحلی بحرکان و و و و ... هزاران مشکل دیگر

▪️جناب دکتر آقاجری ،نماینده محترم و مدافع حقوق مردم هندیجان در مجلس خواهشمندیم جهت حل مشکلات ذکر شده نهایت تلاش خود را انجام دهید تا باری از مشکلات شهر حل شود .

بنده به عنوان عضو چشورای شهر باید پاسخگو و پیگیر مشکلات مردم باشم و میبایست مواردی را که شهروندان را ناراضی ساخته با جنابعالی درمیان بگذارم.
در پایان امیدوارم در مدت زمان باقیمانده از این دوره مجلس، از جنابعالی انتظار داریم هندیجان و مشکلات آن را دریابید . 
رای مردم هندیجان به امید این روزها و حل مشکلات شهر،به نام حاج حبیب آقاجری در صندوق انداخته شد .

موفق و سربلند باشید.


6\4\1401
نائب رئیس شورای شهر بندر هندیجان
عارف عبادی

http://dezfoolnews.ir/fa/News/97339/پیام-نائب-رئیس-شورای-اسلامی-هندیجان-به-حبیب-آقاجری-نماینده-مردم-در-مجلس
بستن   چاپ