تاکید معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز بر توزیع عادلانه تجهیزات ورزشی
شنبه 4 تير 1401 - 16:51:24



سید مجید صالحی روز شنبه در جلسه شورای ورزش شهرستان اهواز در سالن اجتماعات فرمانداری، با اشاره به مشکلات و کمبود امکانات و تجهیزات در مناطق مختلف افزود: امکانات و تجهیزات ورزشی باید به صورت عادلانه در مناطق مختلف به ویژه محلات کمتر برخوردار اهواز توزیع شود.

وی ادامه داد: در روستاهای اهواز نیز بر اساس اعلام بخشداران مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز به صورت عادلانه توزیع شود. ضمن اینکه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان باید نگاه ویزه ای به ورزش روستاهای اهواز داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز  با اشاره به مشکلات زمین های ورزشی در محلات کلانشهر اهواز گفت: نماینده حقوقی اداره ورزش و جوانان مشکل معارضین را با جدیت پیگیری و رفع کند تا زیرساخت های لازم از سوی شهرداری صورت گیرد.

صالحی در ادامه با بیان اینکه ورزش بانوان در اهواز نادیده گرفته شده است، افزود: بانوان استعدادهای خوبی در ورزش به ویژه ورزش قهرمانی دارند که ادارات و دستگاه های اجرایی باید حمایت بیشتری از این قشر داشته باشند.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی برای ورزش بانوان انجام شده اما باید مطلوب تر باشد. کمیسیون امور بانوان نیز پیگیر مشکلات ورزش بانوان باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز در ادامه با اشاره به ظرفیت اهواز در ورزش های آبی گفت: امکانات ورزشی به ویژه سواحل و اسکله ها در رودخانه کارون مقطع اهواز در اختیار هیات ها قرار گیرد تا ورزش های آبی فعالتر شوند. شهرداری اهواز نیز در این زمینه با اداره ورزش و جوانان اهواز همکاری لازم را داشته باشد.

صالحی به اوقات فراغت در فصل تابستان اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش نواحی اهواز در فصل تابستان اماکن و امکانات ورزشی را در اختیار ورزشکاران به ویژه روستاییان  اهواز قرار دهد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز در پایان از زحمات خبرنگاران در پوشش اخبار جلسات شورای ورزش، رویدادهای ورزشی و مشکلات ورزشکاران تشکر و قدردانی کرد


http://dezfoolnews.ir/fa/News/97269/تاکید-معاون-سیاسی-و-اجتماعی-فرماندار-اهواز-بر-توزیع-عادلانه-تجهیزات-ورزشی
بستن   چاپ