دادستان عمومی وانقلاب شوش اعلام کرد:
دستگیری یکی از بزرگترین توزیع کنندگان مواد مخدر در شوش که جهت فرار از قانون گواهی فوت جعل شده و سنگ قبر ساخته بود
جمعه 3 تير 1401 - 15:27:53
صبح ملت نیوز
دادستان عمومی و انقلاب شوش از شناسایی و دستگیری یکی از بزرگترین توزیع کننده گان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سجاد اسدی مهر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش های شبانه روزی قضات و کارکنان دادسرای عمومی شهرستان شوش و اشراف اطلاعاتی شعبه دادستانی و حضور عوامل انتظامی ،یکی از بزرگترین توزیع کننده گان مواد مخدر در شوش شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی و تخصصی گسترده، آخرین محل تردد این محکوم متواری در شهرستان شوش توسط شعبه دادستانی شناسایی و ضمن حضور اینجانب در صحنه در یک عملیات غافلگیرانه باهمکاری پلیس شهرستان شوش در مخفیگاهش دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شوش با اشاره به گستردگی اقدامات محکوم دستگیر شده گفت: نامبرده یکی از بزرگترین توزیع کننده گان مواد مخدر است که اقدام به ترانزیت وسیع مواد مخدر از شهرستان های همجوار به داخل شوش نموده و در سال های اخیر در انتقال مواد مخدر نقش موثری داشته است.
همچنین این مقام قضایی اشاره داشت این محکوم برای فرار از قانون و جلوگیری از اجرای محکومیت ها و مختومه شدن پرونده های اجرا نشده با همکاری یکسری از کارمندان دولتی در شهرستان های دیگر اقدام به ساخت گواهی فوت جعل شده و همچنین سنگ قبر نموده که پس از ارائه مدارک فوت به دادسرای شوش توسط بستگان ، صحت و سقم موضوع مورد بررسی که طی چندین ماه اقدامات اطلاعاتی زنده بودن شخص محرز و پس از شناسایی محل اختفا ، با حضور اینجانب در صحنه و هوشیاری عوامل انتظامی دستگیر و جهت شناسایی عوامل جعل و سایر موارد در حال بازجویی می باشد.

همچنین ایشان تاکید کرد: امنیت و آسایش روانی مردم خط قرمز دستگاه قضائی است و با مخلان نظم و امنیت همچنین سوداگران مواد مخدر برخورد سریع، جدی، قاطعانه و بدون مسامحه بعمل خواهد آمد.

خبرنگار: سیدمحمد موسوی
میترا شعبانی عضو هیئت تحریریه صبح ملت

http://dezfoolnews.ir/fa/News/97219/دستگیری-یکی-از-بزرگترین-توزیع-کنندگان-مواد-مخدر-در-شوش-که-جهت-فرار-از-قانون-گواهی-فوت-جعل-شده-و-سنگ
بستن   چاپ