مدرسه ای که بازنشسته نمی شود
مدرسه ای با سابقه چهل سال خدمتگذاری بدون بازنشستگی
يکشنبه 29 خرداد 1401 - 23:50:22
استمداد مردم صالح شهر گتوند از نماینده مجلس و اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان برای حل مشکل ساختمان و ایمنی مدرسه شهید چمران صالح شهر

همچنان مسئولین نسبت به نوسازی این مدرسه توجهی جدی نمی کنند


متاسفانه بعد از گذشت 40 سال از عمر مدرسه شهید چمران صالح شهر؛ همچنان مسئولین نسبت به نوسازی این مدرسه توجهی جدی نمی کنند.

آیا کسانی که در این رابطه مسئولیت دارند؛ حاضرند فرزندان خودشان در چنین مدرسه ای تحصیل کنند؟؟

آیا در برابر خسارات احتمالی پاسخگو والدین دانش آموزان هستند؟


به گزارش صبح ملت نیوز؛ مدرسه شهید چمران صالح شهر که حدود 40 سال از عمر آن می گذرد؛ بالغ بر 600 دانش آموز در دو شیفت پسرانه و دخترانه در آن تحصیل می کنند؛ و عملا کارایی 4 مدرسه بنام های چمران، بعثت، ریحانه و آوینی را دارد، بدلیل فرسودگی این مدرسه، والدین، را نگران کرده است، و از طرفی دیگر باتوجه به تعداد بالای دانش آموز فضای آموزشی لازم و کافی را برای دانش آموزان ندارد.

فرسودگی مدرسه شهید چمران صالح شهر جدی گرفته نمی شود، این مدرسه نیاز به تخریب و نوسازی دارد، هشداری که از سوی مسئولان تاکنون جدی گرفته نشده است.

دهه ها از عمر این مدرسه گذشته است، با این وجود همچنان درخدمت نظام آموزشی کشور هست، اگر سن بازنشستگی برای این مدرسه محاسبه می شد، بایستی تاکنون دویا سه بار بازنشسته می شد.

گفتنی است تعمیرات این مدرسه چندین سال است که به کمک مدیران دلسوز این مدرسه و توسط خیرین انجام گرفته است، لذا مسئولان باید هشدارهای فرسودگی این مدرسه را جدی بگیرند، منتظر درد و سپس درمان آن نباشند، بیش از آنکه حادثه جان دانش آموزی را بگیرد، با تدبیر و تخصیص بودجه از رخ دادن فاجعه پیشگیری کنند.


سردبیر محمد رشیدپور 
خبرنگار - محمود بلیوند 

http://dezfoolnews.ir/fa/News/97069/مدرسه-ای-با-سابقه-چهل-سال-خدمتگذاری-بدون-بازنشستگی
بستن   چاپ