رادیوشوش منتشرشد
رادیوصبح ملت ویژه شهرستان شوش منتشرشد
جمعه 27 خرداد 1401 - 00:16:10
سرپرست فرمانداری شهرستان شوش:
مدیران در کوتاه‌ترین زمان باید پاسخگوی مطالبات ومشکلات مردم باشند

حمود عیدانی عصر امروز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شوش تاکید کرد: ارباب رجوع باید تکریم و مطالبات و مشکلات شهروندان پیگیری شود.

وی افزود: فلسفه وجودی همه ما خدمت صادقانه و احترام به مردم بوده و در این زمینه همه مدیران و رؤسای دستگاه‌های دولتی موظف هستند به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین زمان مشکلات و مطالبات مردم را پاسخگو باشند و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

عیدانی خواستار صرفه‌جویی در مصرف برق شد و گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و پیش بینی‌های هواشناسی صرفه‌جویی در مصرف برق توسط مشترکان یک امر ضروری است و مصرف کنندگان اعم از دستگاه‌های دولتی، صنعتی، کشاورزی و تجاری باید در کنار عوامل اجرایی اداره برق قرار گیرند و در پیک بار همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد قطعی برق در نقاط مختلف شهرستان نباشیم.

نماینده شوش: شرکت کشت و صنعت هفت تپه نیاز به آب دارد
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تامین حقابه شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خاطرنشان کرد: این شرکت باید کشت تابستانه را انجام دهند و نیاز به 27 مترمکعب آب دارند.

 محمد کعب عمیر نماینده شوش در جلسه روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به رئیس جمهوری گفت: با توجه به مسئله کم آبی و خشکسالی، هیئت دولت ممنوعیت کشت در حوزه آبریز کرخه را مصوب کرده است؛ چرا تاکنون خسارت عدم کشت یا نکشت به کشاورزان خوزستان پرداخت نشده است؟

تشکیل پرونده برای 11 کیوسک متخلف در شوش 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش از تشکیل پرونده برای 11 کیوسک متخلف این شهرستان خبر داد.
محمد بهمن گفت: بازرسان این اداره به همراه کارشناس مرکز بهداشت شوش بازدیدی از کیوسک‌های سطح شهر شوش داشتند.

او می‌گوید: در این بازرسی‌های صورت گرفته تعداد 11 پرونده تخلف تشکیل و جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
شرکت‌های مستقر در شوش در حوزه ورزش بیشتر مشارکت کنند

حمید بنی تمیم بعد از ظهر امروز سه شنبه در نشست بررسی و پیگیری مشکلات حوزه ورزش و جوانان شهرستان شوش اظهار کرد: شهرستان شوش مشکلات متعددی در حوزه ورزش دارد که برای رفع این مشکلات آن هم با اعتبارات کم در یک یا دو سال قابل جبران نیست.

وی گفت: از شرکت‌ها و کارخانه‌های مستقر در شهرستان شوش انتظار می‌رود که در حوزه ورزش و توسعه زیرساخت‌های ورزشی همکاری و مشارکت‌های بیشتری داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی طبق قانون با هدف ایجاد اشتغال انجام شده اما باعث ضرر و زیان به اداره کل ورزش شده است.

بنی تمیم اظهار کرد: بخش خصوصی در خوزستان اجاره بهای سالن‌های ورزشی استان را نداده است؛ همچنین بخش خصوصی نیز بدهی آب و برق سالن‌ها و حق بیمه کارکنان را هم پرداخت نکرده است.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/96937/رادیوصبح-ملت-ویژه-شهرستان-شوش-منتشرشد
بستن   چاپ