آغاز چهارمین رویداد ملی فهما با محوریت امام جماعت مسجد
آغاز چهارمین رویداد ملی فهما با محوریت امام جماعت مسجد
سه شنبه 24 خرداد 1401 - 12:13:21
صبح ملت نیوز
به گزارش پایگاه خبری صبح ملت به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» با اشاره به آغاز چهارمین دوره از رویداد ملی فهما در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور اظهار کرد: این رویداد در قالب سه شبستان و 12 رواق برگزار می‌شود.

وی با اشاره به کارکردهای بی‌بدیل مساجد در گره‌گشایی از بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی و همچنین تسهیل بسیاری از امورات محلی و بومی افزود: به اشتراک گذاشتن برنامه‌های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد به جهت الگوبرداری مساجد از یکدیگر یک ضرورت است.
همت پور اضافه کرد: این رویداد از تاریخ 21 خرداد امسال آغاز شده و تا 22 بهمن سال جاری برگزار می‌شود و در ارزیابی نهایی که در دهه فجر انقلاب اسلامی اتفاق خواهد افتاد با معرفی کانون‌های فرهنگی هنری برتر به پایان خواهد رسید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خوزستان با بیان اینکه این رویداد در رواق‌های دوازده‌گانه با ثبت برنامه‌های کانون‌های مساجد در دو مرحله استانی و کشوری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت تصریح کرد: از همه‌ مدیران و اعضای کانون‌های مساجد خوزستان درخواست می‌شود با جدیت در این رویداد مشارکت کنند.

میترا شعبانی عضو هیئت تحریریه صبح ملت

http://dezfoolnews.ir/fa/News/96821/آغاز-چهارمین-رویداد-ملی-فهما-با-محوریت-امام-جماعت-مسجد
بستن   چاپ