آغاز پروژه آبرسانی به روستاهای 7 شهر خوزستان
جمعه 13 خرداد 1401 - 09:21:50
شبستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: در چارچوب توافقات بین سپاه و وزارت نیرو، پروژه های محرومیت زدایی را با سرعت و دقت بالا دنبال می‌کنیم که در این راستا پروژه آبرسانی به روستاهای هفت شهر خوزستان آغاز شده و در کمترین زمان توسط گروه های جهادی و بسیج سازندگی در حال انجام است.

یونس زبیدی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان در حاشیه رزمایش توزیع 10 هزار بسته معیشتی در سطح استان و به ویژه برای مردم آسیب دیده آبادان و خرمشهر اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی توسط جهادگران در سطح استان و خصوصا آسیب‌دیدگان آبادان و خرمشهر توزیع می شود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان تصریح کرد: همچنین رزمایش جهادگران فاطمی ادامه دارد و تعمیرات و سرویس وسایل سرمایشی را تا پایان تابستان داریم.
وی با اشاره به اقدامات و‌ پروژه‌های محرومیت زدایی آبرسانی در سطح استان افزود: در چارچوب توافقات بین سپاه پاسداران و وزارت نیرو برای کمک به دولت، پروژه‌های محرومیت زدایی را با سرعت و دقت بالا دنبال می‌کنیم.
زبیدی خاطرنشان کرد: در این راستا پروژه آبرسانی برای تامین آب روستایی هفت شهرستان آغاز شده و در کمترین زمان توسط گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در حال انجام است.
وی با بیان اینکه اولین پروژه که به بهره‌برداری می‌رسد، آب روستاهای منطقه دهستان الله اکبر و منطقه شریعتی حمیدیه و دشت آزادگان است یاد آور شد: گروه‌های جهادی و نیروهای بسیج سازندگی شبانه روزی در حال تلاش هستند تا اولین مجتمع آبرسانی را با طول بیش از 20 کیلومتر با 2 خط لوله 12 اینچ آب را از کرخه به آب غدیر متصل کنند و برای بالای 30 هزار نفر جمعیت روستایی آب پایدار برقرار شود.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/96384/آغاز-پروژه-آبرسانی-به-روستاهای-7-شهر-خوزستان
بستن   چاپ