پایگاه خبری "دز قلم" از هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز گرفت
پایگاه خبری "دز قلم" از هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز گرفت
دوشنبه 2 خرداد 1401 - 13:46:44
صبح ملت نیوز
پایگاه خبری "دز قلم" از هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز گرفت.

به گزارش خبرنگار صبح ملت نیوز در گفتگویی با علیرضا چرخابی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت :  پایگاه خبری "دز قلم" از هیات نظارت بر مطبوعات معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفت.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با اعلام این خبر افزود: در راستای ساماندهی فعالیت‌های رسانه‌ای، تلاش است افراد واجد شرایط که صلاحیت و توانایی کار در عرصه اطلاع‌رسانی را دارند با اخذ مجوز فعالیت نمایند.

علیرضا چرخابی با اعلام این خبر افزود: درحال‌حاضر 19 پایگاه خبری و نشریه از شهرستان دزفول دارای پروانه انتشار از هیات نظارت بر مطبوعات است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ رسانه‌ها و علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه خطیر رسانه‌ گفت: ساماندهی فعالیت‌های رسانه‌ها و نظارت بر عملکرد رسانه‌های دارای مجوز از جمله وظایف قانونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و همه فعالان این عرصه باید در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه ازجمله رعایت قانون مطبوعات و آیین‌نامه اجرایی آن عمل کنند تا بتواند در انجام رسالت خطیر خود موفق باشد. لازم به ذکر است در آخرین جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز فعالیت پایگاه خبری "دز قلم" به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی عطاءالله فاتحی موافقت کرد. گفتنی است، شهرستان دزفول در حال حاضر دارای 19 رسانه دارای مجوز ، شامل 17 پایگاه خبری و 2 نشریه به‌صورت هفته‌نامه استانی است.


فاطمه رشیدپور - صبح ملت 

http://dezfoolnews.ir/fa/News/96006/پایگاه-خبری-دز-قلم-از-هیئت-نظارت-بر-مطبوعات-مجوز-گرفت
بستن   چاپ