نمایشگاه عکس "در تکاپوی ماندن" برپا شد
نمایشگاه عکس "در تکاپوی ماندن" برپا شد
پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 - 18:06:56
صبح ملت نیوز
نمایشگاه عکس "در تکاپوی ماندن" برپا شد 

 فرزانه جعفری عکاس و مستند ساز در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار ما گفت: سرگذشت عکاسی من در شهر تفلیس پایتخت  کشور گرجستان  به پنج سال پیش برمی‌گردد .

در آن هنگام که در این شهر در جستجوی سوژه عکاسی بودم در شهر زنانی را می‌دیدم که هر کدام با نهایت عشق به کار فروشندگی و دوره گردی و تکدی گری مشغول بودند‌
 در آن سوز و سرمای تفلیس و بادهای جان کاهش با لباس کهنه و مندرسشان از خود محافظت میکردندو منتظر بودند تا شاید رهگذری دستان سرد و ‌چروکیده آنان را به گرمی بفشارد.

 
وی ادامه داد: همه اینها موجب میگردید تا شوق و انگیزه من هر روز  برای عکاسی بیشتر شود 
در آن جامعه در لابه لای رقص و پایکوبی مردم این شهر رنج این زنان هرگز دیده نشد .

وی در ادامه بیان کرد: اگر چه در شهر تفلیس این آثار به نمایش در نیامد ولی امیدوارم روزی این شرایط مهیا شود  تا گوشه ای از درد و رنج  ومحرومیت این زنان دیده شود .

بعد از بازگشت من به ایران بر آن  شدم که این آثار را چاپ و به نمایش در آورم از بین این آثار تعداد 30عدد  در گالری انتظامی  به نمایش  در می آید.  افتتاحیه این نمایشگاه روزجمعه 23اردیبهشت ساعت 16تا19 و  اختتامیه نمایشگاه روز 28اردیبهیشت می‌باشد.

جعفری در پایان گفت: ضمنا روز سه‌شنبه گالری تعطیل می‌باشد. علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه  ودیدن آثار می‌توانند به آدرس تهران، خیابان شریعتی ، بالاتر از مطهری روبروی فرشگاه اتکا ، پلاک 608 ، طبقه 2 ، واحد به شماره تلفن02188428285 و پیج گالری در اینستاگرام با نام  Entezami_Art Gallery مراجه نمایند .

امیداست که با حضورتان رونق این محفل را  دوچندان کنید.

خبرنگار : علیرضا نیاکان

http://dezfoolnews.ir/fa/News/95666/نمایشگاه-عکس-در-تکاپوی-ماندن-برپا-شد
بستن   چاپ