برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد ماه در هندیجان
برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد ماه در هندیجان
يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 - 18:34:35
صبح ملت نیوز
به گزارش خبرنگار صبح ملت از هندیجان"جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان پیش از ظهر امروز یکشنبه 18 اردیبهشت ماه به ریاست عبدالحسن دریائی سرپرست فرمانداری هندیجان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه و سایر اعضاء ستاد در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
عبدالحسن دریائی سرپرست فرمانداری هندیجان در این جلسه با بیان اینکه یادآوری حماسه های شهدای گرانقدر، رزمندگان و جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس به فرموده رهبر معظم انقلاب کمتر است شهادت نیست اظهار داشت: بر همه ی ما واجب است به عنوان یک مسئول یاد و خاطره ی آن عزیزان را گرامی بداریم و از همه دستگاه‌ها و ادارات در خواست داریم نهایت تلاش خود را جهت گرامیداشت این رویداد به کار ببرند.
وی افزود: مردم عزیز ما در طول هشت سال دفاع مقدس در جنگی نابرابر مقابل استکبار جهانی روی پای خود ایستادند و حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را از دست ندادند .
سرپرست فرمانداری هندیجان در ادامه برنامه‌های پیش‌بینی شده سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان را تشریح کرد و گفت: غبارروبی مزار شهداء، همایش تجلیل از خانواده شهدای والامقام و رزمندگان عملیات آزاد سازی خرمشهر، دیدار با خانواده معظم شهداء، برپایی نمایشگاه کتاب، شب شعر، برگزاری مسابقات ورزشی، فضاسازی محیطی با همکاری ادارات از جمله برنامه های سوم خردادماه امسال خواهد بود.
براساس این گزارش شهیدان والامقام یحیی سینا، حجت اله جعفری ( مفقود الاثر )، رضا محدثی، ابراهیم ضیغمی، مجید ابوعلی، محمد علی حری، ایاز افضلی، غانم عبادی، ارسطو درویشی، حسین شعبانی و احمد غفلاوی یازده شهید هندیجانی بودند که در عملیات بیت المقدس  ( آزادسازی خرمشهر ) به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. روحشان و یادشان گرامی باد

خبرنگار میترا شعبانی

http://dezfoolnews.ir/fa/News/95547/برگزاری-جلسه-ستاد-گرامیداشت-سوم-خرداد-ماه-در-هندیجان
بستن   چاپ