رادیو خبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
رادیو خبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
جمعه 16 ارديبهشت 1401 - 11:03:57
نمایشگاه عرضه مستقیم تولیدات گلخانه‌ای و مشاغل خانگی در دزفول گشایش یافت
فرماندار ویژه دزفول در آیین گشایش این نمایشگاه گلخانه‌ای اظهارداشت: به مناسبت عید فطر نخستین نمایشگاه عرضه مستقیم تولیدات گلخانه‌ای و مشاغل خانگی دزفول در شهر گلخانه‌ای دزفول افتتاح شده است.
 علی فرهمندپور افزود: با توجه به ظرفیت تولیدات کشاورزی شهرستان این نمایشگاه گامی مثبت در جهت حمایت از تولیدات شهرستان و معرفی بیشتر محصولات محسوب می‌شود.
نخستین ایستگاه کارگری استان خوزستان در دزفول افتتاح شد
 رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی دزفول روز یکشنبه همزمان با روز کارگر در حاشیه این  افتتاحیه گفت: طبق مصوبه شورای اشتغال شهرستان دزفول در سال 98، راه اندازی ایستگاه کارگری جهت جلوگیری از تجمع کارگران، ساماندهی کارگران میدانی و فصلی و تکریم آنها در دستور کار قرار  گرفت که اکنون یک ایستگاه با همکاری شهرداری، شورای شهر و محوریت فرمانداری در  دزفول افتتاح شد.
علی علی نژاد با بیان اینکه طبق همین مصوبه، ایستگاه های دیگری نیز در میدان یعقوب لیث، میدان حاج مرادی و روبه روی حسینیه ثاراله دزفول راه اندازی می شوند، گفت: افرادی که نیازمند کارگر خدماتی و صنعت ساختمانی هستند می توانند به این مراکز مراجعه کنند.
تکمیل خانه معلم مطالبه فرهنگیان دزفول
رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: ساخت خانه معلم دزفول که از سال 94 متوقف شده و به دلایل نامشخص رها شده به عنوان یکی از مطالبات فرهنگیان این شهرستان مطرح است.
وی ازز سرپرست  آموزش و پرورش دزفول خواست مکانی در شان معلمان و فرهنگیان فراهم کنند و اگر  تکمیل این مکان نیازمند حمایت شورا و شهرداری است آمادگی لازم وجود دارد .
وی افزود: برای حل مشکلات فرهنگیان اگر نیاز است زمینی تغیر کابری شود آماده همکاری در این خصوص هستیم .
نمایشگاه دستاوردها و معرفی هنرستان‌های دزفول برپا شد
رماندار ویژه دزفول روز در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، نمایشگاهی از دستاوردهای هنرستان‌های فعال دزفول توسط آموزش و پرورش برپا شده است.
علی فرهمندپور هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی دانش آموزان با رشته‌های کار و دانش عنوان کرد و افزود: باتوجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین، سوق دادن دانش آموزان به اینگونه رشته‌ها برای بازار کار آینده موثر است.
وی ادامه داد: این رشته‌ها فضایی ایجاد می‌کنند تا والدین و دانش آموزان نوع کار و ارتباط با بازار کار آینده خود را ببیند و رغبت بیشتری برای تحصیل در این رشته‌ها داشته باشند. 
نماینده دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول گفت:
بیش از 2 هزار داوطلب در دانشگاه جندی‌شاپور دزفول آزمون آموزش و پرورش خواهند داد
 نماینده  تام الاختیار دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول گفت: نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1401 ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش در تاریخ پنج‌شنبه و جمعه 15 و 16 اردیبهشت در محل این دانشگاه برگزار خواهد شد.

🔹به گزارش صبح ملت، محمود نیک‌منش اظهار کرد: برای این آزمون در دزفول تعداد 2983 داوطلب شرکت کرده که از این تعداد 2156 داوطلب در محل دانشگاه و 827 داوطلب در حوزه‌های آموزش و پرورش آزمون خواهند داد.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/95436/رادیو-خبری-صبح-ملت-ویژه-شهرستان-دزفول-منتشرشد
بستن   چاپ