اطلاعیه شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری درخصوص اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری در سال 1400
اطلاعیه شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری درخصوص اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری در سال 1400
يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 - 08:58:10
 به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شورای عالی مورخ 1400/11/29 می‌رساند، نتایج آزمون مذکور در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org امروز شنبه مورخ 1401/02/10 قرار می گیرد. براساس نتیجه آزمون، پذیرفته شدگان لازم است برای طی سایر مراحل، به اطلاعیه ای که دراین خصوص در درگاه اطلاع رسانی شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری به نشانی: www.hcioe.org  از روز شنبه مورخ 1401/02/10 قرار می گیرد، مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است متقاضیانی که پذیرفته نشده اند و به هر نحو سوال یا اعتراض به نتیجه آزمون دارند، از تاریخ اعلام نتایج آزمون، فقط 14 روز مهلت دارند تا موضوع را ازطریق درگاه اطلاع رسانی شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری به نشانی: www.hcioe.org قسمت آزمون ارسال نمایند و به سوالاتی که ازطریق دیگر و یا در خارج از بازه زمانی تعیین شده (حداکثر 14روز بعد از اعلام نتایج آزمون) ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ضمناً متقاضیان برای هرگونه سوال یا اعتراض به هیچ وجه حضوری به سازمان سنجش آموزش کشور و شورای عالی یا کانون کارشناسان رسمی دادگستری مراجعه نفرمایند. 


مهدی نادعلی زاذه چاری - صبح ملت

http://dezfoolnews.ir/fa/News/95284/اطلاعیه-شورای-عالی-کارشناسان-رسمی-دادگستری-درخصوص-اعلام-نتایج-آزمون-کارشناس-رسمی-دادگستری-در-سال-140
بستن   چاپ