رئیس بنیاد مسکن:
پرداخت وام 200 میلیونی مسکن روستایی از هفته آینده
سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 - 15:18:25
ایسنا

بر اساس اعلام رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرایند پرداخت وام 200 میلیون تومانی مسکن به روستاییان از هفته آینده اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، از آبان ماه سال 1400 تسهیلات مسکن روستایی با نرخ 5 درصد به 200 میلیون تومان افزایش یافته اما از آن زمان تاکنون شکل اجرایی جدی به خود نگرفته است. این مساله که نارضایتی روستاییان را در پی داشته به گلایه اکبر نیکزاد ـ رئیس بنیاد مسکن ـ در نشست خبری 20 فروردین ماه امسال انجامید؛ تا جایی که او مدعی عدم تخصص مسئولان سازمان برنامه شد.

نیکزاد در آن نشست گفت که در حال حاضر سازمان برنامه و بودجه، محکم جلوی این مصوبه ایستاده و مکاتبات ما در این زمینه یک زونکن شده است. رئیس‌جمهوری هم در این زمینه دستور اکید داده اما آقای میرکاظمی ترک فعل می‌کند. به نظر من میرکاظمی در بودجه‌ریزی تخصص لازم را ندارد.

امروز اما نیکزاد در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه با دانشگاه صنعتی شریف، از آغاز فرایند پرداخت وام 200 میلیون تومانی مسکن به روستائیان از هفته آینده خبر داد و گفت: طی صحبتی که با معاون اول رئیس جمهوری داشتیم، قرار شد پرداخت وام 200 میلیون تومانی با سود 5 درصد و دوره بازپرداخت 20 ساله به روستائیان از هفته آینده آغاز شود.

وی همچنین گفت: در طرح نهضت ملی مسکن قرار شد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سالیانه جمعا 400 هزار واحد را بسازد که انشاءالله این کار انجام خواهد شد


http://dezfoolnews.ir/fa/News/95106/پرداخت-وام-200-میلیونی-مسکن-روستایی-از-هفته-آینده
بستن   چاپ