فرماندار ویژه دزفول: بازرسی از ادارات و مدارس با جدیت بیشتری دنبال می‌شود
فرماندار ویژه دزفول: بازرسی از ادارات و مدارس با جدیت بیشتری دنبال می‌شود
شنبه 20 فروردين 1401 - 22:55:55
صبح ملت نیوز
فرماندار ویژه دزفول: بازرسی از ادارات و مدارس با جدیت بیشتری دنبال می‌شود

به گزارش صبح ملت نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان، صبح امروز علی فرهمندپور فرماندار ویژه شهرستان دزفول در ستاد استانی مقابله با کرونا که به ریاست استاندار خوزستان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، شرکت نمود.

علی فرهمندپور در رابطه مباحث مطرح شده در این جلسه اظهار کرد: متاسفانه آمار کرونا در خوزستان سیر افزایشی در پیش گرفته و شهرستان دزفول نیز از وضعیت آبی خارج و طبق رنگبندی جدید در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

وی افزود: با توجه به خیز آرام و هشدار دهنده کرونا، لازم است اقدامات پیشگیرانه از هم اکنون توسط مسوولین و مردم انجام شوند.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: در جلسه امروز مقرر شد شهرداری نسبت به فضاسازی مناسب شهر، به ویژه در مناطق گردشگری همچون علی کله و سایر تفریح‌گاه‌ها با مضمون هشدارهای کرونایی و یاد آوری رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقدام کند. 

وی ادامه داد: بازرسی از ادارات و مدارس به جهت بررسی رعایت و اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی با جدیت بیشتری انجام خواهد شد.

علی فرهمندپور تصریح کرد: از افرادی که درگیر بیماری شدند و یا بیمارانی که مشکوک به ابتلا هستند انتظار می‌رود نسبت به انجام تست کرونا اقدام کنند چرا که این مسئله در حوزه آمایش شهری که در تصمیم‌گیری و اقدامات پیشگیرانه موثر است، کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: باتوجه به مناسبت‌های مذهبی پیش‌رو از مردم تقاضا می‌شود بطور جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا مجبور به اعمال محدودیت و لغو مراسم نشویم.

فرهمندپور عنوان کرد: یکی از موثرترین روش‌های مقابله با کرونا تزریق واکسن است که این انتظار از مردم شهرستان دزفول وجود دارد نسبت به تزریق هر سه دز واکسن خود اهتمام بیشتری داشته باشند.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/94268/فرماندار-ویژه-دزفول-بازرسی-از-ادارات-و-مدارس-با-جدیت-بیشتری-دنبال-می‌شود
بستن   چاپ