مجتمع فرهنگی ورزشی منطقه 5 شهرداری قم در آستانه بهره‌برداری قرار دارد
مجتمع فرهنگی ورزشی منطقه 5 شهرداری قم در آستانه بهره‌برداری قرار دارد
سه شنبه 16 فروردين 1401 - 10:51:42

به گزارش خبرنگار صبح ملت نیوز، عباس حلوایی زاده با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری قم برای احداث مجتمع‌های فرهنگی ورزشی در مناطق شهری اظهار داشت: طبق برنامه، شهرداری قم 8 مجتمع فرهنگی ورزشی در سطح مناطق هشت‌گانه شهرداری قم از سه سال گذشته احداث و یا در دست اقدام دارد.

وی با بیان اینکه مجتمع‌های فرهنگی و ورزشی مناطق یک، شش، دو و چهار مورد بهره‌برداری قرار گرفته است ابراز کرد: این مجتمع‌های ورزشی در دو تیپ کوچک 1200 متری و بزرگ 2500 مترمربعی با توجه به ویژگی‌های مناطق مختلف در حال احداث بوده یا به بهره‌برداری رسیده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: مجتمع‌های فرهنگی ورزشی مناطق 5 و 8 نیز آماده بهره‌برداری کامل است و به‌زودی در اختیار شهروندان قمی قرار خواهد گرفت.

حلوایی زاده با تأکید بر اینکه در دو سال گذشته قیمت تجهیزات برق و مکانیک با رشد بسیار بالایی روبه‌رو شده است تصریح کرد: ولی بااین‌وجود این مجتمع‌ها بدون توقف در حال تکمیل است.

وی اظهار داشت: اگر قرارداد این سوله‌های ورزشی سال 1400 منعقد می‌شد برای احداث هرکدام از آن‌ها دست‌کم بین 24 تا 30 میلیارد تومان اعتبار موردنیاز بود.

یاشار سرتیپی-خبرنگار صبح ملت نیوز


http://dezfoolnews.ir/fa/News/94064/مجتمع-فرهنگی-ورزشی-منطقه-5-شهرداری-قم-در-آستانه-بهره‌برداری-قرار-دارد
بستن   چاپ