سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول
ایجاد هنرستان تخصصی صنایع دستی و گردشگری دزفول تصویب شد
پنجشنبه 11 فروردين 1401 - 11:50:07
صبح ملت نیوز
ایجاد هنرستان تخصصی صنایع دستی و گردشگری دزفول تصویب شد

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول گفت: ایجاد هنرستان تخصصی صنایع دستی و گردشگری دزفول با محوریت کپوبافی و تربیت نیروهای متخصص گردشگری به تصویب رسید.

 عباس چراغ چشم افزود: ترویج صنایع دستی در دزفول به عنوان یکی از قطب های مهم صنایع دستی و گردشگری کشور نیازمند توجه به تربیت علمی هنرمندان و فعالان این بخش است.

 وی با اشاره به سفر چند روز اخیر وزیر  آموزش و پرورش به دزفول ادامه داد: با توجه به اهمیت ایجاد هنرستان تخصصی صنایع دستی و گردشگری در دزفول، این موضوع در جلسه کارشناسی با حضور وزیر مطرح و تاسیس این هنرستان مورد موافقت قرار گرفت.

 سرپرست میراث فرهنگی دزفول با اشاره به موافقت وزیر با تأسیس هنرستان صنایع دستی و گردشگری در این شهرستان گفت: این موضوع در جلسه شورای آموزش و پرورش دزفول نیز مطرح و به تصویب رسید.

  چراغ‌چشم گفت: هنرستان صنایع دستی و گردشگری دزفول در گام اول با 2 رشته کپوبافی و گردشگری آغاز به کار می‌کند و به تناسب رشته‌های آن افزوده می‌شود.

 وی افزود: هدف از ایجاد هنرستان و رشته های تخصصی صنایع دستی و گردشگری با رویکرد علمی به منظور تربیت نیروی انسانی ماهر و توانمند، اشتغال آفرینی و احیای صنایع دستی است.




http://dezfoolnews.ir/fa/News/93920/ایجاد-هنرستان-تخصصی-صنایع-دستی-و-گردشگری-دزفول-تصویب-شد
بستن   چاپ