هشدار دادستان گتوند به اخلاگران نظم و آرامش جامعه در چهارشنبه سوری
هشدار دادستان گتوند به اخلاگران نظم و آرامش جامعه در چهارشنبه سوری
دوشنبه 23 اسفند 1400 - 21:28:00
هشدار دادستان گتوند به اخلاگران نظم و آرامش جامعه در چهارشنبه سوری


دادستان عمومی و انقلاب گتوند گفت؛
 تدابیر لازم برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان در روزهای پایانی سال اندیشیده وبا تلاش عوامل امنیتی و انتظامی  اجرایی خواهدشد. به نیروهای انتظامی ابلاغ شده با گشت زنی و مدیریت میدانی با عوامل اخلالگر در نظم عمومی بدون اغماض برخورد شود.


عبدالرضا نوری کوله مرز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند افزود:دستگاه قضایی در تمام ایام سال با مجرمان و متخلفان  جامعه  قاطعانه برخورد داشته،اجازه نخواهد داد تا عده‌ای در روزهای پایانی سال به بهانه چهار شنبه سوری در امنیت عمومی اخلال ایجاد نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب گتوند از عموم شهروندان خواست تا با احترام قوانین از اقداماتی که موجب بازداشتن مجریان قانون و یا پزشکان و پرستاران خدوم و عزیز از وظایف مربوط به شرایط کنونی میشود خودداری نموده و اجازه ندهند ایام پایانی سال به کام خانواده‌ها تلخ و به سلامت یا اموال مردم آسیب وارد شود.


نوری کوله مرز با تأکید بر نظارت بیشتر خانواده‌ها بر رفتار و اقدام‌های نوجوانان و جوانان به منظور جلوگیری از بروز رفتارهای پرخطر و هنجار شکن، ابراز امیدواری کرد: مردم مؤمن و شریف شهرستان گتوند با احترام به قانون و تعامل و همکاری مطلوب با عوامل قضایی و انتظامی بر حفظ و تأمین آرامش و امنیت شهر و سلامت خانواده خود همت گذارند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار در روزهای پایانی سال نباشیم.
ــــــــــــــــــــ
خبر- رضاحسین زاده ترکالکی

http://dezfoolnews.ir/fa/News/93338/هشدار-دادستان-گتوند-به-اخلاگران-نظم-و-آرامش-جامعه-در-چهارشنبه-سوری
بستن   چاپ