رادیوشوش منتشرشد
رادیوصبح ملت ویژه شهرستان شوش منتشرشد
جمعه 20 اسفند 1400 - 14:38:21
 هزار و 800 تن شکر در-کشت و صنعت نیشکر هفت تپه تولید شد
1-عبدعلی ناصری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در اهواز افزود:برداشت محصول نیشکر و تولید شکر در شرکت کشت‌و صنعت نیشکر هفت تپه طبق برنامه پیش می‌رود و پیش بینی می‌شود حدود 30هزار تن شکر تا اوایل اردیبهشت 1401 در این مجتمع تولید شود.
وی گفت: در مجموع 300 هزار تن نیشکر از سطح حدود پنج هزار هکتار از اراضی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه برداشت خواهد شد.


2-وحدت ملی در موزه هفت‌تپه

به گزارش  صبح ملت  نیوز، بعد از ظهر  سه شنبه 17 اسفند 1400، جمعی از نخبگان اجتماعی و فرهنگی و متنفذین از اقوام مختلف در موزه هفت‌تپه حضور بهم رساندند.
این جلسه به منظور اشاعه صلح و نوع‌دوستی میان اقوام مختلف برگزار شد  در این جلسه که با حضور جمع کثیری از شیوخ قبایل مختلف عرب منطقه، بزرگان قوم لر و مفاخر فرهنگی و سیاسی شهر شوش برگزار گردید، میراث فرهنگی را عامل صلح و برادری میان مردم و اقوام دانستند. در این نشست عنوان شد: «حلقه‌های مختلفی مردمان را بهم متصل می‌سازد که یکی از مهمترین آنها، انسانیت و معاشرت میان مردم است. میراث فرهنگی می‌تواند اعتلابخش انسانیت باشد. این ثروت فرهنگی، چکیده‌ای از داشته‌های مادی و معنوی ما از گذشته و نماینده رفتار و سنت زندگی گذشتگان ماست.  از این رو میراث فرهنگی می‌تواند موجب ترویج صلح و نزدیک شدن نسل‌های مختلف گردد».


3-اهدای عضو بانوی شوشی نجات بخش سه بیمار نیازمند

اهدای اعضای بدن یک بانوی اهل شهرستان شوش به سه بیمار جانی دوباره بخشید .
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ،به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز،در روز سه شنبه 17 اسفندماه در بخش پیوند بیمارستان گلستان اهواز دو کلیه و کبد مرحومه الهام افتخارزاده بانوی خوزستانی اهل شهرستان شوش که متاسفانه دچار مرگ مغزی شده بودند با رضایت و اقدام خیرخواهانه خانواده ایشان به سه بیمار نیازمند پیوند زده شد .

 
4-کشف مواد محترقه در شوش
با تلاش ماموران پلیس بیش از هشت هزار عدد انواع مواد محترقه در شهرستان شوش کشف شد.
فرمانده انتظامی شوش گفت: در راستای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار در استفاده ناصحیح از مواد محترقه، طرح نظارت و برخورد با صنوف متخلف در زمینه فروش و توزیع مواد محترقه غیرمجاز توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شوش به مرحله اجرا در آمد.

5-کعب عمیر خبر داد:
دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان نظام مافی تامین شد

نماینده شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یک دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس برای بیمارستان نظام‌ مافی از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان تامین شد.
 وی ادامه داد: پس از مکاتبات با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موافقت های لازم برای تجهیز بیمارستان نظام‌ مافی شوش به دستگاه سی تی اسکن اخذ و در نهایت امروز به این بیمارستان تحویل داده شد.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/93155/رادیوصبح-ملت-ویژه-شهرستان-شوش-منتشرشد
بستن   چاپ