نماینده مردم دزفول در مجلس:
مرکز استان در برخی موارد به دزفول به چشم رقیب نگاه می کند
سه شنبه 17 اسفند 1400 - 15:06:46
مهر
نماینده مردم دزفول در مجلس:
مرکز استان در برخی موارد به دزفول به چشم رقیب نگاه می کند



🔹نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: متأسفانه در برخی موارد مرکز استان، به دزفول به چشم رقیب نگاه می‌کند که بسیار زشت است.

🔹 سید احمد آوایی پیش از ظهر امروز سه شنبه، در مراسم تکریم و معارفه رؤسای جدید و پیشین دانشگاه علوم پزشکی دزفول که در سالن غدیر این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: قبل از انقلاب تاکنون تمام بیمارستان‌های دزفول توسط خیران احداث شده‌اند و جایگاه دزفول از نظر فعالیت‌های خیران در کشور، کم نظیر است.

🔹وی افزود: بیمارستان تأمین اجتماعی دزفول تنها بیمارستان دولتی این شهرستان است که در اواخر دولت قبل افتتاح شد، هرچند از نظر تجهیزات و کادر تکمیل نشده اما فعال است.

🔹نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به حضور بیماران شمال خوزستان، ایلام، لرستان و کشور عراق در دزفول، این امر را یک ظرفیت ویژه و افتخار برشمرد و تصریح کرد: می‌طلبد که وزارت بهداشت نگاه ویژه ای را به دانشگاه دزفول داشته باشد.

🔹آوایی با اشاره به جلسات متعدد با وزرا و مسئولان کشوری در راستای توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول، عنوان کرد: ملی کردن اعتبار احداث دانشکده‌های پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی در لایحه بودجه 1400 و ملی کردن ردیف بودجه بیمارستان یا زهرا (س) در لایحه بودجه 1401 و اخذ مجوز برای خرید و راه اندازی دستگاه پت اسکن از جمله خروجی‌های این جلسات بود.

🔹وی در ادامه گفت: متأسفانه یک سنت زشت و ناپسند در کشور رایج شده که مسئول جدید تمام اقدامات و زحمات مسئول قبلی را زیر سوال می‌برد. این بدعت ناپسند در تمام مسئولان اعم از دولتی‌ها و مجلسی‌ها مشاهده می‌شود؛ در حالی که تمام افراد خدمت و تلاش می‌کنند و فرد جدید، باید خدمات فرد قبلی را تکمیل کند و هیچکس بی نقص نیست.

🔹نماینده مردم دزفول در مجلس عنوان کرد: ما باید سیستم اداری و اجرایی کشور را به گونه‌ای مدیریت کنیم که تمام مجموعه فعال باشد نه اینکه با رفتن یک مدیر و آمدن فرد جدید، تلاطم ایجاد شود. تمام سیستم باید فعال باشد چرا که همیشه کار جمعی نتیجه می‌دهد، مدیر هرچقدر فعال و قوی باشد به تنهایی کارساز نیست بلکه باید تیم و مجموعه را نیز قدرتمند و فعال کند.

🔹آوایی تاکید کرد: نباید خدمات رسانی به مردم را صرفاً محدود به زمان مدیریت کنیم بلکه باید تا قدرت و توان داریم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و از فرصت‌ها نهایت استفاده را کرد.

🔹وی در ادامه ضمن انتقاد از برخی ناملایمت ها، بیان کرد: متأسفانه در برخی موارد مرکز استان به دزفول به چشم رقیب نگاه می‌کند که بسیار زشت است.

🔹آوایی همچنین با قدردانی از تلاش‌های قمیشی رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی دزفول و تبریک به «علیرضا خسروپناه» سرپرست جدید این دانشگاه، گفت: همیشه در کنار مجموعه علوم پزشکی خواهم بود، و از هیچ تلاشی برای توسعه آن دریغ نخواهم کرد.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/93026/مرکز-استان-در-برخی-موارد-به-دزفول-به-چشم-رقیب-نگاه-می-کند
بستن   چاپ