نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان:
نباید کشاورزی خوزستان فدای پروژه‌های برق شود
جمعه 13 اسفند 1400 - 15:23:07
صبح ‌ملت ‌نیوز
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: 
نباید کشاورزی خوزستان فدای پروژه‌های برق شود چون تعطیلی کشاورزی ماجرای خطرناکی برای خوزستان و خط قرمز مردم این استان است.

 آیت‌الله محسن حیدری پیش از ظهر امروز، جمعه 13 اسفند 1400، در آئین افتتاح پروژه‌های شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، به ارزش دو هزار و 840 میلیارد ریال (در پست برق شهرک صنعتی شماره سه اهواز) اظهار کرد: اهمیت این‌گونه افتتاحیه‌ها برای توسعه کشور و توسعه همه‌جانبه خوزستان، واضح است؛ و این زیر ساخت‌ها اهمیت اساسی دارد؛ چون بدون برق خیلی از مسائلی رخ نمی‌دهد.

نماینده مردم خوزستان، در مجلس خبرگان رهبری افزود: بنابراین هرچه زیادتر و قوی‌تر این‌گونه زیرساخت‌ها تأمین شود قطعاً به توسعه خوزستان که از سوی دولت، به‌ویژه نامیده شده است، کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تأمین برق کشور از سدهای برق‌آبی انجام، و عمده این سدها در خوزستان احداث شده ادامه داد: صرفاً نفت از خوزستان استخراج نمی‌شود؛ بلکه برق نیز از استان تأمین می‌شود؛ و برای همین مردم خوزستان توقعات به جایی در این زمینه دارند و مسئولان باید به این موضوع دقت بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: در اجرای این طرح‌ها باید مصالح خوزستان در نظر گرفته بشود و نباید کشاورزی خوزستان، فدای این پروژه‌ها شود؛ چون تعطیلی کشاورزی ماجرای خطرناکی برای خوزستان و خط قرمز مردم این استان محسوب می‌شود.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/92708/نباید-کشاورزی-خوزستان-فدای-پروژه‌های-برق-شود
بستن   چاپ