رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
جمعه 13 اسفند 1400 - 00:16:44
رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد 
بامروری برمهم ترین خبرهای  شهرستان در هفته ای  که گذشت باصدای  فیروزه روغنیان منتشرشد 

فرماندار: زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در دزفول فراهم شود
علی فرهمندپور روز چهارشنبه در نشست ستاد خدمات مسافران نوروزی در سالن جلسات فرمانداری ویژه دزفول افزود: مسوولان و مدیران ادارات در تعطیلات نوروز، ورود و خروج خود را به فرمانداری  اطلاع دهند تا هنگام بروز مشکل سریع اقدام شود. 
وی از شهردار و شورا که ستادهای لازم را تشکیل و فضاسازی کردند، قدردانی کرد و گفت: اقدامات لازم برای جلوگیری از حادثه در چهارشنبه سوری انجام شود.
فرماندار ویژه دزفول به اجرای طرح مالک اشتر برای حفظ امنیت اشاره کرد و افزود: تمام مهمانسراهای ادارات تا بعد از تعطیلات عیدنوروز  با هماهنگی ستاد تحویل میهمانان داده شوند.

آزادسازی و رفع تصرف 27هکتار از اراضی بستر رودخانه بالارود در دزفول
کیسان روئینیان صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از گزارش گشت و بازرسی و مهندسی رودخانه امور آب شمالغرب خوزستان مبنی بر دخل و تصرف غیرمجاز صورت گرفته در بستر رودخانه‌ بالارود، بخش حقوقی این امور با اخذ دستور قضایی از دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان دزفول، تصرفات غیرمجاز صورت گرفته در بستر رودخانه بالارود تخریب و اعاده به وضع سابق شد.
مدیراداره امور آب منطقه شمالغرب خوزستان اظهار داشت: این اقدام با همکاری اداره حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان و فرماندهی انتظامی و یگان ویژه شهرستان دزفول انجام شد.


40 درصد تخت‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان دزفول مربوط به بیماران کرونایی است
 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: 40 درصد تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بزرگ دزفول مربوط به بیماران کرونایی است. با اشاره به اختصاص 2 بخش بیمارستان بزرگ دزفول به بیماران کرونایی اظهارداشت: هنوز در پیک کرونا با شیب ملایم به سمت پایین هستیم.
مهرداد کلانتریان  افزود: با توجه به اینکه این ویروس در اجتماعات قدرت جهش دارد انتظار می‌رود شهروندان فاصله گذاری بهداشتی را رعایت کنند تا دچار مشکل نشوند.

اورژانس هوایی دزفول طی امسال 98 نفر را نجات داد
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول گفت: نیروهای اورژانس هوایی دزفول با پرواز بر فراز مناطق صعب العبور طی امسال تاکنون جان 98 را نجات دادند.

رضا معمارزاده روز پنجشنبه از عملکرد مطلوب تیم اورژانس هوایی دزفول طی امسال قدردانی کرد و افزود: از ابتدای سال 1400 تاکنون پروازهای مختلفی برای نجات افراد بیمار و حادثه دیده به مناطق صعب العبور این شهرستان انجام شده است.

در بوستان بعثت؛
پیست دوچرخه سواری بانوان در دزفول افتتاح شد
 شهردار دزفول در آیین افتتاح این پیست دوچرخه سواری با بیان اینکه فعالیت شهرداری در پارک بعثت به چهار دهه قبل بر می‌گردد، اظهارداشت: اکنون این پارک، متناسب با نیاز روز شهرستان بازنگری شده است.
سیدحسن عیسی زاده ورزش بانوان را یکی از دغدغه ها و مطالبات  موجود دانست و افزود: ملاحظات دینی و اجتماعی نیز در خصوص ورزش بانوان وجود دارد ولی باید زمینه را برای ورزش بانوان فراهم کنیم تا از تفریحات سالم بهره مند شوند.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/92664/رادیوخبری-صبح-ملت-ویژه-شهرستان-دزفول-منتشرشد
بستن   چاپ