سرهنگ یاری زاده خبر داد: دستگیری 2 سارق خودرو درشوش و موج شادی شهروندان شوشی
جمعه 29 بهمن 1400 - 12:25:02
صبح ملت نیوز
تقدیروتشکرمردم از اقتدار نیروی انتظامی شهرستان

سرهنگ «روح اله یاری» زاده دربیان جزئیات این خبر به خبرنگار صبح ملت گفت: عوامل پاسگاه انتظامی سرخه بخش( فتح المبین) درحین گشت به یک خودرو پراید مشکوک که اقدام به فرار می نمایند، و با رصد و پایش هوشمند مشخص گردید خودرو دارای سابقه سرقت می باشد، در نهایت خودرو مورد نظر را شناسایی و دستور توقف آن را صادر می کنند که سارق به محض مشاهده پلیس از محل متواری و ماموران به تعقیب و گریز آن ها می پردازند.

فرمانده انتظامی شوش ادامه داد: با توجه به رانندگی خطرناک سارقان وتعقیب وگریز طولانی سارقین به محض اینکه عرصه را برخود تنگ دیده ازمسیر زمین های کشاورزی به فرار ادامه می دهند، بلافاصله افسر گشت پس از اعلام هشدارهای متمادی، با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک سمت سارقین واصابت گلوله به پای راننده نموده و پس از توقف خودرو مسروقه در یک عملیات ضربتی 2نفر ازسارقین خطرناک وسابقه دار را دستگیر می کند.

سرهنگ« روح اله یاری زاده» به هنجارشکنان و سارقان هشدار داد: مسیر درست زندگی را برگزینند و دست از اعمال خلاف قانون بردارند چرا که پلیس جلوه ای از «اقتدار» برای باورمندان به «امنیت» است و اجازه عرض اندام به قانون شکنان را نخواهد داد.
قابل ذکرمیباشد بعد ازدستگیری سارقین مذکور موج شادی شعف اهالی وانعکاس تقدیر وتشکر شهروندان ازعملکرد ناجا درفضای مجازی ورسانهای محلی بصورت گسترده شده است.

خبرنگار: سیدمحمد موسوی

http://dezfoolnews.ir/fa/News/91797/سرهنگ-یاری-زاده-خبر-داد-دستگیری-2-سارق-خودرو-درشوش-و-موج-شادی-شهروندان-شوشی
بستن   چاپ