رادیوخبری خوزستان منتشرشد
رادیوخبری خوزستان منتشرشد
جمعه 15 بهمن 1400 - 14:15:09
رادیوخبری خوزستان منتشرشد 

بامروری برمهم ترین خبرهای  استان در هفته ای  که گذشت  با صدای  زهرا حبیبی منتشرشد 

بازدید نماینده رییس جمهور از تصفیه‌خانه فاضلاب دزفول
نماینده دفتر رییس جمهور جهت پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خوزستان، از تصفیه‌خانه بزرگ فاضلاب دزفول بازدید کرد. در این سفر یک روزه مهندس فرزان عباسیان معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا خوزستان و مدیر کل دفتر فنی استانداری خوزستان وی را همراهی کردند.

مدیرکل شیلات خوزستان:
فاز اول طرح پرورش ماهیان سردابی اندیمشک به بهره‌برداری می‌رسد
فتح اله ابوعلی در خصوص آخرین وضعیت شهرک شیلاتی شهدای اندیمشک اظهار کرد: زیرساخت های این پروژه چندین سال احداث شده بود و سال گذشته از طریق شرکت شهرک های کشاورزی به بخش خصوصی واگذار و پیگیری و هماهنگی لازم برای رفع موانع و مشکلات مربوط به آب و سایر موضوعات انجام شد.


اتمام عملیات فروش خرمای استعمران خوزستان
دیر تعاون روستایی استان خوزستان از اتمام عملیات فروش خرمای استعمران در استان خبر داد.
محمد امین معین‌راد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه عملیات فروش خرمای خریداری شده از کشاورزان  استان به اتمام رسیده است، اظهار کرد: بارگیری محصول خرما (استعمران) از روز گذشته آغاز شده است و باید از انبارها خارج شوند تا به دست صاحب اصلی (خریدار) برسد.
وی افزود: عملیات بارگیری محصول خرما به مدت یک تا یک ماه و نیم به طول می‌انجامد.
نمایشگاه نقاشی «پیل پا» در اهواز برگزار می‌شود
 نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های رشید کیوانی از معماری ایران در اهواز برپا می‌شود.
این نمایشگاه، با نام «پیل پا» به معنی ستون، اصطلاحی در معماری ایرانی است، از 15 تا 21 بهمن 1400 واقع در اهواز، امانیه، فلکه ساعت، خیابان خرم، انتهای کوچه خرد، پلاک 3، گالری ریم برگزار می‌شود.
از ویژگی‌های مهم این نمایشگاه می‌توان به مجموعه‌ای از 31 اثر هنری از 31 بنای مهم 31 استان ایران اشاره کرد که مخاطبان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان نگاهی اجمالی و مفید به مهم‌ترین بناهای تاریخی ایران داشته باشند.
معاون دانشجویی علوم و فنون دریایی خرمشهر:
در اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها بی‌گدار به آب نمی‌زنیم
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه اگر بخواهیم همه دانشجویان را به صورت حضوری داشته باشیم ظرفیت کافی برای رعایت پروتکل‌ نخواهیم داشت، گفت: سلامتی دانشجویان برای ما بسیار مهم است و نمی‌خواهیم بی‌گدار به آب بزنیم و مشکل ایجاد شود.
افتتاح پروژه 210 واحدی مسکن محرومان در خوزستان
آیین رونمایی از پروژه 210 واحدی مسکن محرومان طرح شهید کاظمی بسیج سازندگی سپاه خوزستان برگزار شد.
این آیین روز 13 بهمن‌ماه با حضور سردار حزنی معاون قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه کشور، سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد:
توسعه شبکه برق 450 روستای خوزستان تا پایان سال

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: طرح بهارستان با عنوان توسعه، نگهداری و بهسازی شبکه های برق روستایی با اعتباری بالغ بر 820 میلیارد ریال در دست اقدام است که پس از اجرای آن، مشکلات شبکه برق تعداد 450 روستا در استان خوزستان تا پایان سال مرتفع خواهد شد.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/90358/رادیوخبری-خوزستان-منتشرشد
بستن   چاپ