رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
جمعه 8 بهمن 1400 - 08:43:02
بامروری بر مهم ترین خبرهای شهرستان در هفته ای که گذشت با صدای نجمه نادکی منتشر شد 
1/چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان در دزفول آغاز شد.


چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان عصر چهارشنبه با حضور هنرمندان و مسوولان استانی و محلی در بوستان خانواده دزفول آغاز شد.
به گزارش خبرنگار صبح ملت نیوز دبیر این جشنواره گفت : این جشنواره برای شناسایی و معرفی آثار برتر کودک و نوجوان و قدردانی از هنرمندان این عرصه است تا با دانش، هنر و نوآفرینی‌های خود دنیای پرتلاطم هنر امروز را به سویی روشن‌تر و امن‌تر ببرند. 

علیر ضا چرخابی ادامه داد: این جشنواره به عنوان یکی از
 با سابقه‌ترین جشنواره‌های کودک و نوجوان کشور در 2 دهه اخیر، برگزاری مستمر و موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشته و امسال در 2 بخش نمایشنامه نویسی، مقاله و پژوهش برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: تاکنون 46 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که شامل 32 اثر متن نمایشنامه و 14 مقاله هستند.

2/مرکز نمونه گیری کرونای دزفول 2 نوبته شد

روابط عمومی مرکز بهداشت دزفول روز پنجشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: مرکز نمونه گیری کووید19 در جاده خوشبختی، بلوار شهید کمیلیان، جنب پایگاه اورژانس 115 واقع شده است.
طبق این اطلاعیه، این تصمیم به منظور افزایش توان مقابله با موج احتمالی با سویه امیکرون، بیماریابی و شناسایی به موقع بیماران و جداسازی آنها از سایرین اتخاذ شده است.

3/فعالیت سه هزار کپوباف در دزفول.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول به استقبال هنرمندان این شهرستان از صنعت کپوبافی اشاره کرد و گفت: سه هزار کپوباف در بخش‌های مختلف دزفول به ویژه شهیون فعال هستند.
عباس چراغ چشم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دزفول از دیرباز تولیدکننده انواع صنایع دستی بوده و به فراخور شرایط، بعضی از این رشته‌ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.
وی کپوبافی را از رشته‌های مورد استقبال مردم دزفول در دهه‌های اخیر دانست و ادامه داد: گسترش و تنوع محصولات کپو، باعث شده دزفول به عنوان شهر ملی کپو از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انتخاب شود.

4/توقیف 103 موتورسیکلت بدون پلاک و هفت خودروی پلاک مخدوش در دزفول.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به اجرای طرح توقیف موتورسیکلت‌ها و خودروهای فاقد پلاک یا پلاک مخدوش گفت: 103 دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک و هفت دستگاه خودروی پلاک مخدوش در سطح شهرستان دزفول توقیف شدند.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/89688/رادیوخبری-صبح-ملت-ویژه-شهرستان-دزفول-منتشرشد
بستن   چاپ