مشتری مداری حلقه مفقوده مناسبات در بخش های خدماتی
لزوم جذب کارکنان مشتری مدار در بخش های خدماتی
پنجشنبه 7 بهمن 1400 - 16:37:32
صبح ملت نیوز

صدای مخاطب /

لزوم جذب کارکنان مشتری مدار در بخش های خدماتی

براستی که مشتری مداری حلقه مفقوده مناسبات در بخش های مختلف جامعه از کسب و کار و تجارت و اقتصاد و حتی اخلاق است که پایمال شدن کرامت انسانی مشتریان را بدنبال دارد .

به این ماجرا که توسط یک تن از مخاطبان این رسانه طرح گردیده دقت فرمایید .

در تاریخ سه شنبه 8 دی ماه  حدود ساعت 20شب درداروخانه ....واقع در ساختمان ..... شاهد برخورد توام با بی صبری و پرخاشگری متصدی تحویل دارو با مشتریان بودم .

یکی از مشتریان  زن جوانی که  بچه ای در بغل داشت. این زن چندین بارسوالاتش از سوی این متصدی با بدزبانی و بیحوصلگی پاسخ داده می شد . داروهای این خانم که آماده شد متصدی بدون اینکه مبلغ را به ایشان بگوید کارت را کشید قیمت داروها در حدود 800هزارتومن بود .آن خانم متوجه شد یک قلم داروی او بدلیل اینکه جزداروهای تقویتی بود گران است ، لذا مجبور شد آن دارو و یک داروی دیگررا به متصدی برگشت بدهد. متصدی با تندی به آن بانو گفت که دیگر کارت کشیده وچون پول هنوز به حساب داروخانه  نرفته لذا جهت دریافت  پولِ داروهای برگشتی خود فردا مراجعه کند ، واین درحالی بود که  موجودی کارت این زن کم و نوبت ویزیت دیگری نیز داشت که باید خود را به آنجا می رساند .. ،زن مستاصل بود و نمیدانست چه بگوید و شدیدا به  مابقی پولش نیازمند بود.

متاسفانه وقتی به متصدی هم بخاطر معطل نمودن آن بانو و هم راه نینداختن کارش اعتراض شد با پرخاش خطاب به خانمی که اعتراض کرد گفت تو وکیلش هستید ؟ و حرف هایی از این دست و حتی به حرف آن خانم که قصد داشت تا در ازای دریافت داروهای خود پول نقد دهد تا کار آن بانوی بچه به بغل راه بیفتد وفقی نمی نهاد و باز پرخاشگری می کرد

جای سوال اینجاست که آیا در داروخانه ای به آن بزرگی با مشتریان فراوان وجه نقدی در حدود 250هزار تومان موجود نبود تا کار این خانم آن هم در آن وقت شب راه بیفتد، که خودش را باید به شهرشان که از توابع دزفول بود برساند

 جالب بود که دکتراین داروخانه نیز بدون کوچکترین همدردی با آن بانو و یا ساکت کردن متصدی خود کار خودشان را توجیه می کردند .

واقعا تا کی باید ما شاهد رفتارهایی از این دست البته در اکثر بخش های خدماتی و این حجم زیاد از بداخلاقی ها و عدم رعایت حرمت مشتری و عدم رسیدگی درست و محترمانه با مشتری باشیم ؟

تا چه زمان کرامت انسانی مردم باید پایمال شود ؟ وچگونه است که خدمات دهی به مردم و مشتری مداری فقط و فقط لق لقه ی زبان مسئولین است و در این مورد بخش های خدماتی را ملزم به رعایت حق و حقوق مردم نمی کنند ؟

 چرا  باید درمکانی که  خدمات با آرامش و صبوری ارائه شود چنین رفتارهایی انجام بگیرد ؟

نام داروخانه ومکان آن نزد این رسانه محفوظ است

امید می رود که مسئولین مربوطه در این رابطه تذکرات و پیگیری های لازم را دنبال فرمایند.

دزفول/ مریم . م

.........................................................

جلوگیری از حضور متکدیان در آرامستان ها

باسلام خدمت مدیر مسئول و خبرنگاران پایگاه خبری صبح ملت

باتشکر از اطلاع رسانی های به موقع شما عزیزان خواهشمند است از طریق مراجع مربوط نسبت به جمع آوری متکدیان دوره گردی که در عصرهای پنج شنبه در آرامستان شهیدآباد به صورت تیمی در مراسمات برگزار شده  حضورمی یابند و موجب مزاحمت مردم و مراسمات منعقد شده می گردند اقداماتی صورت پذیرید.

حضور این متکدیان دوره گرد که در اصطلاح  کولی خطاب می شوند زیبنده آرامستان و مزار شهدای عزیز و خانواده های آنان نیست.

خواهشمند است جهت رسیدگی به گوش مسولان ذی ربط اطلاع رسانی کنید.

مخاطب : دزفول / آقای  ع .الف

...............................................

سرنوشت موقوفات به سبزقبا

حدود 8 سال پیش در پی نذری که داشتم تابلوی بزرگ مزین به قالیچه ای که تصویر مکه ی مکرمه ومدینه ی منوره بر آن نقش بسته بود را به آستانه ی محمدبن موسی الکظم آقا سبزقبا به منظور نصب در محل رواق آقا هدیه نمودم .

در حال حاضر 8 سال از این قضیه می گذرد وهربار که جهت پیگیری عدم اجرای نذرم  مراجعه می کنم، هیچکس پاسخگو نمی باشد،و مسئولین این امر دائم مسئله را به یکدیگر پاس داده و یا کلا اظهار بی اطلاعی می کنند ، ویا عنوان می نمایند ما در آن زمان مسئولیتی نداشته ایم .با این که زمان اهدا بسیاراستقبال کرده و در دفتری یادداشت نمودند.

سوال بنده این است مگرموقوفات و اهدایی ها به این آستان درمالکیتِ شخصی افراد است که با تغییرمسئولی موقوفات منقولی بمانند این گم وگور شود. ومگر این موقوفات با سند و مدرک ثبت و شماره گذاری نمی شوند .

مخاطب : بانو ت . ب / دزفول

خواهشمند است جهت رسیدگی به گوش مسولان ذی ربط اطلاع رسانی کنید.

..................................................................

تاکسی تلفنی ها و عدم پاسخگویی درست

متاسفانه برخی از پرسنل مرکز پاسخگویی تاکسی تلفنی شهری  برخورد مناسب و محترمانه ای با مشتری های خود ندارند و ضمن این که در پاسخگویی بسیارشتابگرهستند بلکه متانت لازم را برای گوش دادن سخنان و درخواست های مشتری ها را ندارند و در حین گفتگوی مسافر گوشی را بلافاصله قطع می کنند. 

خواهشمند است جهت رسیدگی به گوش مسولان ذی ربط اطلاع رسانی کنید.

مخاطب : آذر /ح  از دزفول

 

ویرایش و تنظیم / مریم مفتوح


http://dezfoolnews.ir/fa/News/89678/لزوم-جذب-کارکنان-مشتری-مدار-در-بخش-های-خدماتی
بستن   چاپ