کشف راز چند پرونده با دستگیری یک سارق مسلح شرور در "شوش
سه شنبه 28 دي 1400 - 17:18:17
صبح ملت نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: با دستگیری یک سارق مسلح خودرو راز چند پرونده کشف شد.
سرهنگ کاراگاه "روح‌الله یاری زاده" درگفتگوبا خبرنگارصبح ملت گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحلنه خودرو در یکی از مناطق شهر شوش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.
او افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با کار اطلاعاتی و اقدام به موقع کمتر از یک ساعت هویت سارق حرفه‌ایو در تعقیب و گریز انجام شده خودرو مسروقه را کشف و احدی از سارقین را دستگیر نموده  و پس از انجام اقدامات پلیسی هویت همدست وی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه متهم دوم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شوش بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه خشاب مربوطه، یک قبضه کلت کمری، مقادیری ابزار سرقت سیم‌برق و مقادیری موادمخدر، یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش و یک دستگاه خودروی بکار رفته در سرقت‌ها کشف شد.
سرهنگ یاری زاده با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های پلیس به چند فقره سرقت سیم برق، تیراندازی در مراسمات عزا و عروسی و تیراندازی به سمت شرکت میان آب اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: احدی از متهمین مذکور به اتهام همدستی در قتل برادر خود و تیراندازی مکرر در شهر اهواز تحت تعقیب بوده و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/87851/کشف-راز-چند-پرونده-با-دستگیری-یک-سارق-مسلح-شرور-در-شوش
بستن   چاپ